![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På PC jeg spiller:
Crysis Call of Duty 4 Wolfenstein fiendens territorium Gears of war På Xbox 360 i spill: Frontlines: drivstoff av krig Gears of war Assasins Creed Masse effekt Halo 3 Snart skal regnbueørret seks vegas 2 og Guitar Hero 3 Min System: Mean maskinen!
|
|
| |||
| |||
| Halo 3 på 360, det er alt jeg trenger lol |
|
| |||
| |||
| Hva er din gamercard. Gruva er gaza14 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC-bioshock, crysis, frykt (fortsatt), og den oransje boksen (nå med garys mod)
| |||
| |||
| Gaza du spille returin til slottet Wolfenstein bra spill.! |
|
| |||
| |||
| stop spamming mitt innlegg gentry92! |
|
| |||
| |||
| neppe en spam! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, vel jeg spille BF2142 og BF2 sporadisk (både med utvidelser), jeg har også spilt øverstkommanderende: smidde allianse ganske mye nylig (bare fordi datamaskinen min er rubish og bare gir meg en bildefrekvens på ca 10 på en god dag , men jeg bruker begge skjermer) Og dvs alle spiller jeg ganske mye.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Snes MarioKart Secret of Mana PC Supreme Commander C & C Zero time LOMAC 360 Halo3 Frontlines: drivstoff of War Forza 2 Test Drive
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC: Total utslettelse PS2: James Bond, Need for Speed (Cardon, underground 2 og Most Wanted), Medal of Honor, SSX vanskelig, Battlefield 2.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cant spille spill på My New Asus EN9800GT | wyntz | Kabinetter & Skjermer | 7 | 19 oktober 2009 22:29 |
| Datamaskinen låser seg når jeg spiller spill | Egon09 | General Hardware Chat | 1 | 30 mai 2009 03:32 |
| Min datamaskinen slås av når jeg spiller spill! | 09tomlin | Kabinetter & Skjermer | 14 | 14 januar 2008 02:34 |
| Hvilke spill har du spille? | Hybr! D | PC & Console Gaming | 25 | 8 juli 2007 04:23 |
| PSP wont last / spill | ilovemybicycle | PC & Console Gaming | 3 | 21 mars 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |