![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På PC spelar jag:
Häxkungens Call of Duty 4 Wolfenstein fiendens territorium Växlar av krig På Xbox 360 jag spelar: Frontlines: bränsle för krig Växlar av krig Assassins Creed Mass Effect Halo 3 snart kommer att Rainbow Six Vegas 2 och Guitar Hero 3 Mitt System: Mean Machine!
|
|
| |||
| |||
| Halo 3 för 360, det är allt jag behöver lol |
|
| |||
| |||
| What's your gamercard. gruvan är gaza14 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC-bioshock, Häxkungens, rädsla (fortfarande), det orange box (nu med garys mod)
| |||
| |||
| Gaza du någonsin spela returin till Castle Wolfenstein jättebra spel.! |
|
| |||
| |||
| stop spamming mina inlägg gentry92! |
|
| |||
| |||
| knappast ett spam! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, ja jag spela BF2142 och BF2 ibland (både med tillägg), jag har också spelat ÖB: Forged Alliance ganska mycket nyligen (bara för att min dator är rubish och bara ger mig en framerate på 10 på en bra dag , men jag använder både monitorer) Och thats alla jag spelar ganska mycket.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nationella experter MarioKart Secret of Mana PC Supreme Commander C & C Zero timme LOMAC 360 Halo3 Frontlines: Fuels of War Forza 2 Test Drive
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC: Total Annihilation PS2: James Bond, Need for Speed (Cardon, underground 2 och Most Wanted), Medal of Honor, SSX Tricky, Battlefield 2.