![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Cant ymmärrä, miksi Call of Duty 2 tapana pelata minun laptop. Se on Sony Vaio vgn-fz21s. jos joku tietää vastauksen kerro sillä tavalla voisin ymmärrä kovin kuuma kaikista mongerrus. Cheers lukemisessa. Ken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ettekö saa mitään virhesanomia, mitä tapahtuu? ive sai cod2 ja works fine with my näköala
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Vain sanoo, että se ei ole yhteensopiva. oletteko sitä mieltä, että se voisi olla dirext x. |
|
| |||
| |||
| http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProd...y=VN + FZ +-sarja thats sinulla kannettava tietokone oikein? että spec näyttää ok, oletko päivitetty kaikki kuljettajat ja suorat X etc kuin minä itse en tiedä mitä muuta neuvoa Tarkoitan, jos kannettava tietokone oli alle spec se vain olisi ristiriidassa kunnolla ... onko se osti kopio?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaikenlainen mediasoitin tapana toistaa videoita | haiku | Multimedia & Codecs | 2 | 2. Jun 2009 10:21 |
| DVD-kirjailija soittaa mutta tapana polttaa | stevennkira | Drives & Removable Media | 2 | 29. toukokuuta 2009 02:39 |
| DVD: n tapana Play, Virhesanoma Vastatut kun DVD Lisätty | Nero | Drives & Removable Media | 5 | 9. toukokuuta 2009 15:43 |
| PSP tapana kuormitus / pelata pelejä | ilovemybicycle | PC & Console Gaming | 3 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| DVD: t tapana pelata | bag29uk | General Software Chat | 2 | 25 Jan 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |