![]() |
|
| |||
| |||
| Cant begrijpen waarom Call of duty 2 gewoon spelen op mijn laptop. Het is een Sony Vaio VGN-fz21s. Als iemand weet een antwoord kunt u vertellen op een manier die ik zou kunnen begrijpen als niet erg warm op alle lingo. Cheers voor het lezen. Ken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| krijg je eventuele foutmeldingen, wat gebeurt er dan? ive got cod2 en werkt prima met mijn vista
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Net zegt dat zijn niet compatibel. denk je dat het kan worden de dirext x. |
|
| |||
| |||
| http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProd...y=VN + FZ + Series thats je laptop toch? de spec lijkt ok, heb je bijgewerkt op al uw stuurprogramma's en directe X etc als ik eigenlijk niet weet wat anders te adviseren Ik bedoel als je laptop lag onder spec het gewoon goed zou lopen ... Is het een gekocht kopiëren?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |