![]() |
|
| |||
| |||
| Cant forstå hvorfor Call of Duty 2 wont spille på min bærbare. Det er en Sony VAIO vgn-fz21s. hvis noen vet svaret må du fortelle den på en måte som jeg kan forstå som ikke er veldig varmt på alle lingo. Skål for lesing. Ken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| får du noen feilmeldinger, hva skjer? Ive fikk cod2 og virker fint med min vista
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Bare sier at det er ikke kompatible. tror du det kunne være dirext x. |
|
| |||
| |||
| http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProd...y=VN + FZ + Serie dvs du laptop rett? den spec virker ok, har du oppdatert alle drivere og direkte X osv. som jeg egentlig ikke vet hva annet råd Jeg mener, hvis den bærbare var lavere spec det bare ville kjøre skikkelig ... er det kjøpt kopi?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle former for medieavspilling wont videoer | haiku | Multimedia & Kodeker | 2 | 2 juni 2009 10:21 |
| DVD skribent vil spille, men wont brenne | stevennkira | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 mai 2009 02:39 |
| DVD's wont spilleknapper Feilmelding fikk da DVD settes | Nero | Drivere og flyttbare medier | 5 | 9 mai 2009 15:43 |
| PSP wont last / spill | ilovemybicycle | PC & Console Gaming | 3 | 21 mars 2007 03:25 |
| DVDer wont spille | bag29uk | General Software Chat | 2 | 25 januar 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |