![]() |
|
| |||
| |||
| Cant förstå varför Call of Duty 2 brukar spela på min laptop. Det är en Sony Vaio VGN-fz21s. om någon vet ett svar tala om det på ett sätt jag kan förstå som inte särskilt varmt om alla språk. Skål för behandlingen. Ken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| får du några felmeddelanden, vad händer? ive fik cod2 och fungerar bra med min vista
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Bara säger att de inte kompatibla. tror du det kan vara dirext x. |
|
| |||
| |||
| http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProd...y=VN + FZ + Series thats du laptop va? den spec verkar ok, har du uppdaterat alla drivrutiner och direkta X etc som jag faktiskt inte vet vad som kan bistå med råd Jag menar, om din bärbara dator var under spec det bara skulle fungera ... Är det en köpt kopia?
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |