![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys ![]() mig meget nyt til hele spillekonsol ting har lige købt en Wii og finde sin store men ive opdagede, at nye spil er ret dyrt her i UK Jeg tænkte på, hvis nogen af de andre Nintendo spil derude fra f.eks spillet terninger er spilbare i Wii konsol :) Laserline |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du slutter Wii til din bredbåndsforbindelse kan du downloade spil gamle og nye temmelig billigt.
| |||
| |||
| Jeg ved, at det er lidt sent, men alle Gamecube spil bør arbejde på Wii. Der er også et anstændigt udvalg af virtuelle hente spil tilgængelige nu også. |
|
| |||
| |||
| Den Wii vil spille Gamecube spil på samme måde, som gamecube ville afspille dem. Vælg det spil, som du ville gøre med et Wii spil, og derfra skal det nøjagtigt det samme. Hvilket betyder, at du får brug for en gamecube controller og hukommelseskortet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
(30,00 US Dollar = 14,76814 British Pound 50.00 US Dollar = 24,61357 britiske pund) Jeg håber, at jeg fik denne ret |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista 32 og 64 spil kompatibilitet liste - medlem støttet | cheesepuff | PC & Console Gaming | 32 | 26. sep 2008 12:31 |
| ITunes kompatibilitet | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 27. maj 2008 09:08 |
| Forenelighed | narkoman | General Hardware Chat | 1 | 5 januar 2008 15:16 |
| Har brug for hjælp med kompatibilitet | Thief | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2007 21:36 |
| Forenelighed? | williamson123456 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 17. sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |