![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar ![]() mig mycket nytt för hela spelkonsol sak har precis köpt ett Wii och hitta sin stora men ive upptäckt att nya spel är ganska dyrt här i Storbritannien Jag undrar om någon av de andra Nintendo-spel ute från till exempel spel kub är spelbara i Wii-konsolen :) Laserline |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du ansluta Wii till ditt bredband kan du ladda ner spel gamla och nya ganska billigt.
| |||
| |||
| Jag vet att det är lite sent, men alla Gamecube spel bör fungera på Wii. Det finns också ett anständigt val av virtuella hämta spel finns nu också. |
|
| |||
| |||
| Den Wii kommer att spela Gamecube-spel på samma sätt som gamecube skulle spela dem. Välj det spel som du skulle med ett Wii spel, och därifrån bör det vara exakt samma. Vilket betyder att du behöver en gamecube controller och minneskort. |
|
| |||
| |||
| Citat:
(30,00 US-dollar = 14,76814 British Pound 50,00 US-dollar = 24,61357 brittiska pund) Jag hoppas att jag har denna rätt |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista 32 och 64 spel kompatibilitet listan - Ledamot stöds | cheesepuff | PC & Console Gaming | 32 | 26 sep 2008 12:31 |
| ITunes kompatibilitet | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 27 maj 2008 09:08 |
| Kompatibilitet | missbrukare | General Hardware Chat | 1 | 5 januari 2008 15:16 |
| Behöver du hjälp med kompatibilitet | Tjuv | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2007 21:36 |
| Kompatibilitet? | williamson123456 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 17:e sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |