mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Wii + hjemmekino + Digital TV-mottaker + CRT TV

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2009, 12:44
New Member Group

Default Wii + hjemmekino + Digital TV-mottaker + CRT TV

Hallo,

Jeg har blitt prøver å koble meg Wii + Digital-TV til min hjemmekino, men jeg kan ikke synes å få Wii lyden fungerer på den. Hovedproblemet er at både hjemmekinohøyttalere satt & TV har kun 1 Scart tilkobling.

TV: gamle CRT Grundig med 1 Scart
Hjemmekino: Sony DAV-DZ260 (http://www1.uk.shopping.com/xPF-Sony-DAV-DZ260)
Konsoll: Nintendo Wii
Dig. TV: KPN Receiver (har 1 scart ut merket "tv" en merket "video", en overtale ut.)

også kjøpt en 3-veis Scart splitter håper det vil løse problemet mitt, men det gjorde ikke.

Jeg kan få den digitale mottakeren til å arbeide på hjemmekino, men Wii er umulig, selv uten digital mottaker. bare få bilder, ingen lyd.
Old 27 mai 2009, 14:02
Donor Group

Default Wii + hjemmekino + Digital TV-mottaker + CRT TV

Få deg en av disse, ikke en splitter:
http://cpc.farnell.com/1/1/12094-sca...ug-t113zr.html

Som gjør at du flick mellom innganger 1, 2 og 3. Digi TV og Wii.

Plugg kabelen inn i AV-mottaker.

Deretter Video utgang fra AV inn i TV og Audio ut til høyttalerne.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Digital-TV-USB Stick dfr200764 General Hardware Chat 4 12 februar 2008 15:02
Kan Photoshop gjør en kino kvalitet ... cheesepuff Multimedia & Kodeker 7 15 nov 2007 14:28
Digital Multimeter riddlerr Av Emne Diskusjon 1 5 nov 2007 23:16
Anything Verdt å se på kino? quinda Av Emne Diskusjon 1 21 oktober 2006 13:35
Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk Computer Spec General Hardware Chat 3 21 oktober 2006 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.