mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Den Wii revision

Reply

Thread Tools
Old 8. oktober 2007, 08:50
Ny Medlem Gruppen

Default Den Wii revision

Lige været på megawhat.tv - de er ved at gennemgå X-Box 360, Den nye play station 3 og Nintendo Wii

Det er en cool revision

http://www.megawhat.tv/clips/64/game-consoles-battle
Old 8. oktober 2007, 09:49
Redaktør Gruppen

Default Den Wii revision

Jeg vil tillade, at denne post, men hvis din næste post er alligevel spam vil jeg ikke tøve med forbudet mod at du
Da denne post er på ingen måde, hvad du ville forvente som somebodies første post nytteløs du er en spammer
Men webstedet synes at være legit og ganske god

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 8. oktober 2007, 10:00
Ny Medlem Gruppen

Default Den Wii revision

Hej!

Jeg er glad for du kan lide stedet, og jeg er meget ked af for at støde dig, Tak for ikke at forbyde mig, jeg er helt vidste, at det, jeg gjorde ikke ensbetydende med at snyde Dem, megawhat.tv er en vidste online gadget viser, og jeg ville bare at lade folk vide, om det, jeg ville bare sige undskyld igen, jeg plejer forstyrre dig længere

Mariam
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.