![]() |
|
| |||
| |||
| Lige været på megawhat.tv - de er ved at gennemgå X-Box 360, Den nye play station 3 og Nintendo Wii Det er en cool revision http://www.megawhat.tv/clips/64/game-consoles-battle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil tillade, at denne post, men hvis din næste post er alligevel spam vil jeg ikke tøve med forbudet mod at du Da denne post er på ingen måde, hvad du ville forvente som somebodies første post nytteløs du er en spammer Men webstedet synes at være legit og ganske god
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg er glad for du kan lide stedet, og jeg er meget ked af for at støde dig, Tak for ikke at forbyde mig, jeg er helt vidste, at det, jeg gjorde ikke ensbetydende med at snyde Dem, megawhat.tv er en vidste online gadget viser, og jeg ville bare at lade folk vide, om det, jeg ville bare sige undskyld igen, jeg plejer forstyrre dig længere Mariam |