![]() |
|
| |||
| |||
| Precis varit på megawhat.tv - De granskar X Box 360, Den nya Play Station 3 och Nintendo Wii Det är en sval recension http://www.megawhat.tv/clips/64/game-consoles-battle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag ska låta det här inlägget, men om ditt nästa inlägg är i alla fall spam kommer jag inte tveka att förbjuda dig Eftersom denna post är inte på något sätt vad du kan förvänta dig som somebodies första inlägget meningslös du är en spammare Men tomten verkar vara legit och ganska bra
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Hallå där, Jag är glad att du gillar sajten och jag är mycket ledsen för att stöta er, Tack för att du inte förbjuda mig, jag är helt kände till detta, i didnt menar att vilseleda dig, megawhat.tv är en visste online gadget show och jag ville bara att låta folk veta om det, jag ville bara säga förlåt igen, jag brukar störa dig längre Mariam |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ETA för nyhetsschemat Översyn och Magazine Bit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 6 juli 2009 08:31 |
| Läs igenom listan för My Nästa Bygg Innan jag köpa den | cheesepuff | General Hardware Chat | 12 | 20 februari 2009 23:54 |
| E7200 ÖVERSYNEN | redden137 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 10 april 2008 04:18 |
| SUPERAntiSpyware Pro 4.0 - A CJ granskning | Hybr! D | Virus, spionprogram och säkerhet | 0 | 26 mars 2008 11:02 |
| Översyn av 9800 GX2 | redden137 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 21 mars 2008 02:59 |
| Thread Tools | |
| |