mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Den Wii recension

Reply

Thread Tools
Old 8 oktober 2007, 08:50
New Member Group

Default Den Wii recension

Precis varit på megawhat.tv - De granskar X Box 360, Den nya Play Station 3 och Nintendo Wii

Det är en sval recension

http://www.megawhat.tv/clips/64/game-consoles-battle
Old 8 oktober 2007, 09:49
Moderator-gruppen

Jag ska låta det här inlägget, men om ditt nästa inlägg är i alla fall spam kommer jag inte tveka att förbjuda dig
Eftersom denna post är inte på något sätt vad du kan förvänta dig som somebodies första inlägget meningslös du är en spammare
Men tomten verkar vara legit och ganska bra

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 8 oktober 2007, 10:00
New Member Group

Hallå där,

Jag är glad att du gillar sajten och jag är mycket ledsen för att stöta er, Tack för att du inte förbjuda mig, jag är helt kände till detta, i didnt menar att vilseleda dig, megawhat.tv är en visste online gadget show och jag ville bara att låta folk veta om det, jag ville bara säga förlåt igen, jag brukar störa dig längre

Mariam
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
ETA för nyhetsschemat Översyn och Magazine Bit? 4D (Fordy (Ford) Ollie Gemenskapen Nyheter & Chat 2 6 juli 2009 08:31
Läs igenom listan för My Nästa Bygg Innan jag köpa den cheesepuff General Hardware Chat 12 20 februari 2009 23:54
E7200 ÖVERSYNEN redden137 Processorer, moderkort & RAM 2 10 april 2008 04:18
SUPERAntiSpyware Pro 4.0 - A CJ granskning Hybr! D Virus, spionprogram och säkerhet 0 26 mars 2008 11:02
Översyn av 9800 GX2 redden137 Grafikkort & Skärmar 3 21 mars 2008 02:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.