![]() |
|
| |||
| |||
| Halo 3 release dato kommer i nærheden og nær vil det påvirke salget af XBOX 360, at Microsoft vil få et løft i salget? Personligt mener jeg, at det bør fordi en af de bedste spil-serien! |
|
| |||
| |||
| Det afhænger virkelig, folk har været præ-bestilling spillet siden november sidste år Soo .. de fleste mennesker proberly har en 360 og nu venter på Halo til at blive frigivet i gennemsnit i pre-orderd en kopi, og jeg har en: D men yeh din proberly ret salget kan stige, men hvis du synes om alle fans af Halo er mest proberly fans af xbox som det var en release spil for det. Betyder, at de ville Bort Xbox 360 ved overgang |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil gøre en enorm indflydelse, Halo 2 inden 24hrs solgt 2,38 millioner enheder, hvilket gør dem $ 125 millioner, som jeg mener var den hurtigste sælge omgang hele tiden
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bare en skam, det viste sig at være en belastning på crap virkelig. :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3 er det bedste spil ..... endnu, det er den grund (forhåbentlig) im få en til jul.
| |||
| |||
| Rofl! Alex, hvad er du på?, det er ikke så slemt lol xD, sin gode:) |