![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Halo 3 release datum komt de buurt en in de buurt is dit van invloed op de verkoop van de XBOX 360 die Microsoft krijgt een impuls in de verkoop? Persoonlijk denk ik dat het moet, omdat het een van de beste game serie! |
|
| |||
| |||
| Het hangt echt, de mensen zijn vooraf bestellen van het spel sinds november vorig jaar soo .. proberly meeste mensen hebben een 360 en nu wachten op halo te zijn vrijgegeven Ik bedoel ik vooraf gesorteerd een exemplaar en ik heb een: D maar yeh uw proberly recht de verkoop zou kunnen toenemen, maar als je denkt aan al de fans van Halo zijn het meest proberly fans van de Xbox als was het een vrij spel voor. Zin zouden zij van Bort de Xbox 360 bij release |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal een enorme impact, Halo 2 binnen 24 uur verkocht 2,38 miljoen eenheden waardoor ze $ 125 miljoen, waarvan ik denk dat was de snelste verkopende spel aller tijden
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Gewoon een schande dat bleek een lading onzin eigenlijk. :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HALO 3 is de beste game ..... nog, het is de reden (hopelijk) im krijgen een voor kerstmis.
| |||
| |||
| Rofl! Alex wat ben je aan de hand?, zijn niet zo slecht lol xD, zijn goed:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn halo kaarten zullen niet laden - Xbox | Jeniffer Wingette | PC & Gaming Console | 1 | 30 mei 2009 01:33 |
| Xbox 360 te koop | Spencer2004 | CJ Gebruikt Marktplaats | 12 | 22 okt 2008 15:11 |
| Hoeveel Q6700s in laptops van invloed op de levensduur van de batterij? | Compasky | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 19 feb 2008 17:24 |
| Worden de magneten invloed gadgets? | Sak | Off Topic Discussie | 10 | 14e sep 2007 09:12 |
| Halo | Dev0115 | PC & Gaming Console | 3 | De 8 augustus 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |