![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Halo 3 release datum kommer nära och fjärran kommer det att påverka försäljningen av Xbox 360 som Microsoft kommer att få ett uppsving i sin försäljning? Personligen tycker jag att det borde eftersom en av de bästa spel-serien! |
|
| |||
| |||
| Det beror egentligen, människor har före beställning spelet sedan november förra året soo .. de flesta människor proberly har en 360 och nu väntar på Halo att avges menar jag i förväg orderd en kopia och jag har en: D men yeh din proberly rätt försäljningen kan öka men om man tänker på alla som gillar halo är mest proberly fläktar i xbox eftersom det var ett release spel för det. Betyder de skulle bort Xbox 360 vid release |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att göra en enorm genomslagskraft, Halo 2 inom 24hrs såldes 2,38 miljoner enheter vilket gör dem $ 125 miljoner, vilket jag tycker var den snabbaste säljande spelet genom tiderna
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bara synd att det visade sig vara en massa skit egentligen. :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3 är det bästa spelet ..... men, det är anledningen (förhoppningsvis) im få en till jul.
| |||
| |||
| Rofl! Alex vad håller du på?, sitt inte så illa lol xD, dess goda:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min halo kartor laddas inte - Xbox | Jeniffer Wingette | PC & Console Gaming | 1 | 30 maj 2009 01:33 |
| Xbox 360 till salu | Spencer2004 | CJ Används Marketplace | 12 | 22 oktober 2008 15:11 |
| Hur mycket Q6700s i bärbara datorer påverka batteritiden? | Compasky | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 19 februari 2008 17:24 |
| Har magneter påverkar prylar? | Sak | Off Topic Discussion | 10 | 14:e sep 2007 09:12 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8 august 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |