![]() |
|
| |||
| |||
| Hey ik zag een paar jongens hier spelen ET wat doen jullie server spelen aan de hand? en hoe lang u al speelt het voor? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| een echt meestal brandstof dumpen en oase en ongeveer 3 jaar maar ik ben gestopt met het spelen nadat ik heb een 360 maar ik ben al terug te gaan naar het de laatste tijd. Ik ben normaal gesproken de naam "Max Power no.1"
| |||
| |||
| Ik ben onderdeel van een clan je welkom om te bezoeken als je wilt, wanneer u dont mind downloaden enkele douane ... in de console doen / connect et-euro1.lzservers.com Ik ga met de naam [LZ] WO | Axel ... iedereen is er vrij vriendelijk en dat is waarom ik koos voor die server, iedereen gaat er lijkt te blijven dus als je spelen hoop je met. mijn favoriete kaart is te fueldump x) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doet dit spel hebben goede graphics? sinds ik mijn nieuwe pc ingebouwde i is op CoD4 en Crysis voornamelijk
| |||
| |||
| lol voor een game gebouwd bijna 7 jaar geleden ... ja het heeft goede graphics. Het is een fundamentele FOD. de graphics Arent uitstaande maar ze Arent slecht. Zijn ideaal voor de gameplay, het bleek populairder dan Quake Wars is het nieuwe Enemy Territory. Als u op zoek bent naar een goede game met goede graphics, probeer Quake Wars haar een zoete spel. Ook Battlefield 2 of 2142. Ze zijn wel cool is. |
|
| |||
| |||
| hmmm i love C & C afvallige i like de oude FOD's met veel gameplay die zullen spelen op oude machines |
|
| |||
| |||
| beter nog mijn vriend ZIJN VRIJ lol ![]() http://www.splashdamage.com/?q=node/35 check it out er screenies en rechts bovenaan is het gratis te downloaden vak |
|
| |||
| |||
| yeah ciaran Ik raad je het. dit is de beste gratis spel uit. alleen is er geen sprake is van chat-systeem |
|
| |||
| |||
| er is een chat-systeem. u prive-chat ... team chatten ... fireteam chatten ... en mondiaal. Alles wat u hoeft te doen is op de brieven te openen chatbox vervolgens schrijven wat je wilt deze brieven zijn ... T en Y = alle U = team I = fireteam en voor prive-chat open je console en gewoon doen / m <insert naam> vervolgens uw bericht. |
|
| |||
| |||
| Sorry dat ik betekende hoofdtelefoon / mic chat |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Enemy Territory | Jake2392 | PC & Gaming Console | 1 | 13 sep 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |