![]() |
|
| |||
| |||
| Hei jeg merke til et par karer på her spiller ET hva serveren gjør dere spille på? og hvor lenge du spiller det for? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| noen egentlig mest drivstoff fylling og oase og ca 3 år, men jeg sluttet å spille det etter at jeg har en 360, men jeg har gått tilbake til det siste. Jeg er vanligvis kalles "Max strøm nr.1"
| |||
| |||
| vel jeg er en del av en klan du velkommen til å besøke hvis du vil, hvis du dont mind nedlasting noen skikker ... i konsollen do a / koble et-euro1.lzservers.com i går ved navn [LZ] WO | Axel ... alle det er veldig vennlig og det er derfor jeg valgte denne serveren, alle som går synes det å holde seg i nærheten, så hvis du spiller håper du gjør det til. favoritten kartet fueldump for x) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjør dette spillet har god grafikk? siden jeg bygget meg ny pc jeg vært på cod4 og crysis hovedsakelig
| |||
| |||
| lol for et spill bygget nesten 7 år siden ... ja den har god grafikk. Dens grunnleggende FPS. grafikktolkningskoden Arent utestående men Arent dårlig. Its great for spilling, det viste seg mer populære enn Quake Wars som er den nye Enemy Territory. Hvis du er ute etter et bra spill med god grafikk, prøv rystelse krigene sine en søt spill. Også slagmarken 2 eller 2142. De er ganske kul også. |
|
| |||
| |||
| hmmm Jeg elsker c & c overløper jeg liker den gamle fps med flott spill som vil spille på gamle maskiner |
|
| |||
| |||
| bedre, men min venn DETS GRATIS lol ![]() http://www.splashdamage.com/?q=node/35 Sjekk det ut det er screenies og øverst til høyre er det gratis nedlasting boksen |
|
| |||
| |||
| yeah Ciaran Jeg anbefaler å få det. Det er den beste gratis spillet ut. eneste er det ikke er en chatte-systemet |
|
| |||
| |||
| det er en chatte-systemet. du har privat chat ... team chat ... fireteam chat ... og globale. Alt du trenger å gjøre er å trykke på bokstavene for å åpne opp chatbox deretter skrive inn hva du vil disse bokstavene ... T-og Y = all U = team I = fireteam og for private chat du åpner konsollen og gjør / m <insert navn> deretter meldingen. |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg mente headset / mic chat |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fiendens territorium | Jake2392 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |