![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag märke till ett par killar här spelar ET vad servern gör ni spela på? och hur länge du spelat det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| någon egentligen mest bränsle dumpa och oas och ca 3 år men jag slutade spela det efter att jag har en 360 men jag har fått gå tillbaka till det senare. Jag är normalt kallas "Max effekt no.1"
| |||
| |||
| och jag är en del av en klan du välkommen att besöka om du vill, om du dont sinne nedladdning några tullen ... i konsolen göra en / ansluta et-euro1.lzservers.com Jag går under benämningen [LZ] WO | Axel ... alla det är ganska vänligt som är anledningen till att jag valde att servern, alla som går tycks det vara kvar så om du spelar hoppas du med. min favorit karta är fueldump för x) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gör det här spelet har bra grafik? sedan jag byggde min nya st jag varit på cod4 och Häxkungens främst
| |||
| |||
| lol för ett spel byggt nästan 7 år sedan ... ja det har bra grafik. Dess grundläggande FPS. grafiken Arent utestående men Arent dåligt. Dess stora för gameplay, dess visat sig vara mer populärt än Quake Wars som är den nya Enemy Territory. Om du letar efter ett bra spel med bra grafik, försöka Quake wars dess söt spelet. Även Battlefield 2 eller 2142. De är ganska cool också. |
|
| |||
| |||
| hmmm Jag älskar C & C Renegade Jag gillar gamla fps är med stor spel som kommer att spela på gamla maskiner |
|
| |||
| |||
| bättre än min vän dess fria lol ![]() http://www.splashdamage.com/?q=node/35 Check it out finns screenies och längst upp till höger är den gratis box |
|
| |||
| |||
| yeah Ciaran jag råd att få det. det är det bästa gratis spelet ut. bara det finns ingen chat system |
|
| |||
| |||
| det finns en chat-systemet. du har privat chatt ... team chat ... fireteam chatta ... och globalt. Allt du behöver göra är att trycka på bokstäver för att öppna chatbox sedan skriva i vad du vill dessa skrivelser är ... T och Y = alla U = team I = fireteam och för privata chattar du öppnar konsolen och bara göra / m <ange namn> sedan ditt meddelande. |
|
| |||
| |||
| Förlåt jag menade headset / mic chatt |