![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| oooooooooo hyvin, jos pelaat palvelimellamme ... meillä on Ventrilo palvelimen omistettu meidän ET palvelimet lol me sitoa irrottelemassa päättyy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joo i käyttämiä Ventrilo on Amerikka armeija
| |||
| |||
| ha niinkään suuri täällä. vain 3 ihmistä on vastannut ja vain 2 niistä on ollut se. toivottavasti sana tulee ulos. PS jos haluat Wolfenstein theni neuvoo frontlines polttoaineen sota on suuri tavoite / joukkuepeli. 64 pelaajaa kpl ja 50 Xbox 360 ei ole tylsiä pelejä. |
|
| |||
| |||
| Wolfensteins An Old Game vaikea saada uusia pelaajia Nämä päivät ... Meidän Klaanit hitaasti siirtymässä Quake Wars Koska ET Onko hitaasti Sen Way Out. Mutta jos tarkastellaan Käytössä XFire Sen edelleen yksi Top 10 Most Played. Olen ollut katsot frontlines se näyttää melko vaikuttava. Haluan myös COD4 |
|
| |||
| |||
| frontlines on kuin uusi ET. järistä sotien oltava rehellisiä ei Wolfenstein ja frontlines on tavoitteet, ajoneuvon korjaamiseen, istutus pommeja, luokat jne. mutta olen painottuvat peli, koska se on uskomatonta |
|
| |||
| |||
| I play Crysis ... haha tarpeeksi sanoi, xD I dont kuten järistä sodat, että paljon henkilökohtaisesti yrittää olla elämän BF2 ja tavoitteet imevät lol |
|
| |||
| |||
| joo se siirretään pois wlfenstein. Olen Crysis mutta joku on minun kopioida juuri nyt. |
|
| |||
| |||
| Crysis on mahtava kaiken Ultra High Cant Beat It! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä, yo maxed ulos Crysis !!!!!!!!! mitä res ja mitä olet specs
| |||
| |||
| i pelata Wolfenstein aina silloin tällöin ... pari kertaa viikossa tai niin. Olen pelannut sitä noin kuukauden ehkä. ja i koskaan olla tiettyyn palvelimeen. i just liittyä palvelimen kanssa ja ehkä olla se, joka tunti tai jotain. mutta i pelata paljon co-op on swat4 joten jos kaikki pelaa liian vain pm minulle |