![]() |
|
| |||
| |||
| oooooooooo goed als je spelen op onze server ... we hebben een Ventrilo server toegewijd aan onze ET servers lol We binden de losse eindjes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah i die wordt gebruikt voor het gebruik van Ventrilo op Amerika leger
| |||
| |||
| ha zo veel voor een grote gemeenschap hier. slechts 3 personen hebben geantwoord, en slechts 2 van hen hebben gespeeld. hopelijk wordt het woord krijgen. PS als je wilt Wolfenstein theni adviseren frontlinies brandstof van de oorlog is het een groot doel / team spel. 64 spelers op de pc en 50 op de Xbox 360 zijn er geen saaie spelletjes. |
|
| |||
| |||
| Wolfensteins Een oude Game Hard To Get nieuwe spelers These Days ... Onze Clans Langzaam Moving Into Quake Wars Omdat ET langzaam op weg out. Maar als je kijkt Op XFire Haar nog steeds een van de Top 10 Meest gespeeld. Ik heb gekeken naar frontlinies het ziet er behoorlijk indrukwekkend. Ik wil ook CoD4 |
|
| |||
| |||
| frontlinies is als de nieuwe ET. Quake Wars om eerlijk te zijn was niet Wolfenstein en frontlinies heeft de doelstellingen, de reparatie, beplanting bommen, klassen enz. maar ik ben bevooroordeeld aan het spel want het is verbazingwekkend |
|
| |||
| |||
| Ik speel Crysis ... haha genoeg gezegd er xD I dont like Quake Wars dat veel persoonlijk proberen te leven BF2 en doelstellingen zuigen lol |
|
| |||
| |||
| ja hij afstand genomen van wlfenstein. Ik heb Crysis maar iemand heeft mijn exemplaar zojuist. |
|
| |||
| |||
| Crysis is verbazingwekkend alles op Ultra High Cant Beat It! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat, yo maxed uit Crysis !!!!!!!!! wat res en wat zijn je specs
| |||
| |||
| Ik speel Wolfenstein zo nu en dan ... paar keer per week of zo. Ik heb al speelt hij voor ongeveer een maand misschien. en ik nooit spelen op een specifieke server. Ik heb bij een server met mensen en misschien spelen er voor een uur of zo. maar ik spelen veel co-op op swat4 zodat eventuele speelt ook gewoon pm me |