![]() |
|
| |||
| |||
| oooooooooo bra dersom du spiller på vår server ... vi har en Ventrilo server dedikert til våre ET servere lol vi knytte opp løse ender |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja jeg pleide å bruke Ventrilo på Amerika hær
| |||
| |||
| ha så mye for et stort fellesskap her. kun 3 personer har svart, og bare 2 av dem har spilt det. forhåpentligvis ordet vil komme ut. PS Hvis du liker Wolfenstein theni råd frontlines drivstoff av krig det er en stor objektiv / team spillet. 64 spillere på PC-en og 50 på Xbox 360 er det ingen kjedelige spill. |
|
| |||
| |||
| Wolfensteins An Old Game Hard å få nye spillere i disse dager ... Våre Klaner Sakte flytter inn i Quake Wars Fordi ET sakte på vei ut. Men hvis du ser på XFire Its Fortsatt en av de 10 meste er spilt. Jeg har vært ute på frontlines det ser ganske imponerende. Jeg ønsker også COD4 |
|
| |||
| |||
| frontlines er som den nye ET. rystelse kriger for å være ærlig var ikke Wolfenstein og frontlines har målsettinger, kjøretøy reparasjon, plante bomber, klasser osv. men jeg er partisk til spillet fordi det er utrolig |
|
| |||
| |||
| Jeg spiller crysis ... haha nok sa det xD I dont like rystelse kriger at mye personlig prøver å være liv BF2 og målsettinger suger lol |
|
| |||
| |||
| ja det flyttet fra wlfenstein. Jeg har crysis men noen har mitt eksemplar akkurat nå. |
|
| |||
| |||
| Crysis er fantastisk alt på Ultra High skrånende Beat It! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva, yo maxed ut crysis !!!!!!!!! hva res og hva er du spesifikasjoner
| |||
| |||
| Jeg spiller Wolfenstein alle nå og da ... par ganger i uken eller så. Jeg har spilt det i cirka en måned kanskje. og jeg har aldri spille i en bestemt server. jeg bare bli med på en server med folk og kanskje spille på den for en time eller noe. men jeg spiller mye co-op på swat4 så hvis noen spiller for bare pm meg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fiendens territorium | Jake2392 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |