![]() |
|
| |||
| |||
| oooooooooo även om du spelar på vår server ... vi har en ventrilo server dedicerad till vår ET servrar lol vi knyta upp de lösa trådar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja jag brukade använda ventrilo på Nord-och Sydamerika armé
| |||
| |||
| ha så mycket för en stor gemenskap här. endast 3 personer har svarat och endast 2 av dem har spelat det. förhoppningsvis ordet kommer ut. PS Om du gillar Wolfenstein theni råd frontlines bränsle krig Det är ett stort mål / lag spelet. 64 spelare på PC och 50 på Xbox 360 finns det inga tråkiga spel. |
|
| |||
| |||
| Wolfensteins En gammal Game hårt för att få nya spelare Dessa Dagar ... Vår Klaner sakta på väg in i Quake Wars Eftersom ET långsamt på väg bort. Men om man tittar på XFire de fortfarande är en av de 10 Populärast. Jag har titta på frontlines det ser ganska imponerande. Jag vill också ha COD4 |
|
| |||
| |||
| frontlines är som den nya ET. Quake wars att vara ärlig inte var Wolfenstein och frontlines har målen, reparation, plantera bomber, klasser etc. men jag är partisk till spelet, eftersom det är fantastiskt |
|
| |||
| |||
| Jag spelar Häxkungens ... haha nog sa det xD I dont vilja Quake wars så mycket personligen försöker vara livet BF2 och mål suga lol |
|
| |||
| |||
| Ja det flyttas från wlfenstein. Jag har Häxkungens men någon har min kopia just nu. |
|
| |||
| |||
| Häxkungens är fantastiskt allt på Ultra High Cant Beat It! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad, yo maxed ut Häxkungens !!!!!!!!! vad res och vad är du specs
| |||
| |||
| Jag spelar Wolfenstein då och då ... par gånger i veckan eller så. Jag har spelat den för ungefär en månad kanske. och jag aldrig spela i en särskild server. Jag skulle bara gå en server med folk och kanske spela på den för en timme eller något. men jag spelar mycket co-op på swat4 så om alla spelar för just pm mig |