![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Så jeg for nylig har købt ny computer dele og samlet dem om 2 uger siden. Jeg besluttede at bruge Windows 7 RC som min vigtigste OS og fik alt op og arbejde. Efter et mindre problem med en trådløs adapter card driver, mit system syntes at være kører fantastisk. Jeg spillede WoW på næsten fuld indstilling med omkring 50-60 fps, havde også Firefox og hele bit kører glat. Men for nylig, når jeg prøver og belastning op World of Warcraft, mit system låse op lige så Lastefladens skærmen er ved at være komplet. Den blå linje i bunden er fuld, men den er stadig i loading skærmen og lyden nedskæringer ud. Jeg har forsøgt at logge sig på andre tegn og nogle gange er det logger mig i, nogle gange sker der det samme. Hvis jeg formår at få logget ind, at systemet er fint, det synes bare over inital logge på skærmen er problemet. Det eneste, der får computeren ud af denne lockup er en hård genstarter, og jeg hader at skulle holde gør, at når jeg forsøger at få dette spørgsmål fast. I øjeblikket har de nyeste drivere installeret til mit skærmkort, dog ikke har opdateret BIOS på grund af den cd, der fulgte med mit bundkort ikke er kompatibel med Windows 7. Jeg ved, at dette spørgsmål har plaget mange mennesker, forhåbentlig nogen har tilsyneladende noget lignende før. Mit system specs MB-Asus P5Q-E LGA 775 Bundkort Gcard-Evga GeForce GTX 260 kerne 216 serien CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz HD-vestlige Dig. 640GB Sata Drive Wireless Card - Linksys Wireless-G PCI adapter (Med Ralink Wireless Lan Card Driver) Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 sticks 2GB et stykke) PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91 OS - Windows 7 RC 64-bit edition Som jeg nævnte, sin lige Lastefladens skærm, en gang over, at alt fungerer godt. Tak for at tage et kig. |
|
|
|||
|
|||
|
Måske World of Warcraft er ikke kompatibel med Windows 7 og kunne forårsage visse problemer på dit system. Prøv at køre det i kompatibilitetstilstand for en tidligere version af Windows. Hvis det ikke virker har et kig på nettet for at se, om der er en patch til wow i Windows 7.
Der kunne også være et problem med Windows 7 selv, fordi den kun RC Version der stadig kan meget vel være nogle bugs. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis pc'en er ubrugeligt med alt andet end en hård genstarter, og du ved ikke, om det er vildt specifikke (har du prøvet noget andet spil?), Den PSU sandsynligvis skyld, især fordi det er et dårligt mærke. Det kunne også være forkert hukommelse spændinger, fordelt drivere eller kompatibilitet, selvom jeg har hørt det virker fint på 7 og hvis dette var tilfældet ville du ikke have problemer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|