vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

World of Warcraft Lockups up-ikkunan 7

Reply

Thread Tools
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 23:52
Uusi Jäsen

Default World of Warcraft Lockups up-ikkunan 7

Hei,

Joten i äskettäin ostanut uuden tietokoneen osista ja koottu niistä noin 2 viikkoa sitten. Olen päättänyt käyttää Windows 7 RC kuin tärkeimmistä OS ja sai kaiken ylös ja toimi. Kun pieni ongelma langattoman sovittimen kortin kuljettaja, my system näytti olevan käynnissä suuri. Olen ollut WoW lähes täydellinen, jossa noin 50-60 fps, oli myös firefox ja koko bittinen käynnissä sileä.

Kuitenkin äskettäin, kun yrittää ladata World of Warcraft, minun järjestelmä lukitsee jopa aivan kuten lastaus näytön on oltava täydellinen. Sininen palkki alareunassa on täynnä, mutta järjestelmä pysyy Kuormausalueen näytön ja äänen leikkaukset pois. Olen kokeillut kirjautumisen muihin merkkiä ja joskus se kirjaa minut joskus sama asia tapahtuu. Jos en onnistu saamaan kirjautunut sisään, järjestelmä on hyvä, se tuntuu vain päästä yli inital kirjaudu näytössä on ongelma.

Ainoa asia, joka saa tietokoneen pois tästä poliisivankila on kova uudestisyntynyt, ja olen todella vihata, joiden pitää tehdä, että kun olen yrittänyt saada tätä asiaa vahvistettu.

Minulla on tällä hetkellä uusimmat ajurit asennettu minun näyttösovittimen kuitenkaan ole päivittänyt Bios johtuu CD joka tuli minun emolevy ei ole yhteensopiva Windows 7. Tiedän, että tämä asia on vaivannut paljon ihmisiä, toivottavasti joku on ilmeisesti jotain vastaavaa ennen.

Järjestelmän tiedot

MB-Asus P5Q-E LGA 775 emolevy

Gcard-Evga GeForce GTX 260 ytimen 216-sarja

CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz

HD-Länsi Dig. 640GB Sata Drive

Wireless Card - Linksys Wireless-G Pci adapteri (With Ralink Wireless LAN-kortti Driver)

Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 tikkuja 2GB pala)

PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91

OS - Windows 7 RC 64-bit edition

Kuten mainitsin, sen vain Kuormausalueen näytössä kerran, että kaikki toimii hyvin. Kiitos, katso.
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 11:53
Jäsen

Ehkä World of Warcraft ei ole yhteensopiva Windows 7, ja se voisi aiheuttaa joitakin ongelmia järjestelmään. Kokeile sitä yhteensopivuustilassa tilan aiempi Windows-versio. Jos se ei toimi, on tarkasteltava online nähdä, jos on olemassa korjaustiedosto wow Windows 7.

Siellä voisi myös olla ongelma ikkunat 7 itselleen, koska sen vain RC Version vielä saattaa hyvinkin olla bugeja.
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 14:40
Rahoittajien ryhmän

Jos tietokone on jäävien mitään mutta kova reboot ja et tiedä, onko tämä peli erityisiä (olet kokeillut muita pelejä?), Että PSU todennäköisesti syyttää, varsinkin kun se on huono brändi. Se voisi myös olla virheellinen muistin jännitteet, eriteltyinä kuljettajien tai yhteensopivuutta, vaikka olen kuullut, se toimii sakkoa 7 ja jos näin on sinun ei olisi keskeytyvälle ongelmia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
World of Warcraft sekaisin kamaa!? haiku PC & Console Gaming 0 25. toukokuuta 2009 11:35
Blue Screens ja Lockups DMB Windows-käyttöjärjestelmät 0 22. toukokuuta 2009 12:52
World of Warcraft liikkuvilla internet Spencer2004 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 15. Joulukuu 2008 10:19
Warcraft III ärsyttävää korjaustiedosto probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20. lokakuu 2008 08:04
Tämä on uusi 8. ihme, että maailman .. please help! theused17 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 23 8. Sep 2007 20:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.