![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Joten i äskettäin ostanut uuden tietokoneen osista ja koottu niistä noin 2 viikkoa sitten. Olen päättänyt käyttää Windows 7 RC kuin tärkeimmistä OS ja sai kaiken ylös ja toimi. Kun pieni ongelma langattoman sovittimen kortin kuljettaja, my system näytti olevan käynnissä suuri. Olen ollut WoW lähes täydellinen, jossa noin 50-60 fps, oli myös firefox ja koko bittinen käynnissä sileä. Kuitenkin äskettäin, kun yrittää ladata World of Warcraft, minun järjestelmä lukitsee jopa aivan kuten lastaus näytön on oltava täydellinen. Sininen palkki alareunassa on täynnä, mutta järjestelmä pysyy Kuormausalueen näytön ja äänen leikkaukset pois. Olen kokeillut kirjautumisen muihin merkkiä ja joskus se kirjaa minut joskus sama asia tapahtuu. Jos en onnistu saamaan kirjautunut sisään, järjestelmä on hyvä, se tuntuu vain päästä yli inital kirjaudu näytössä on ongelma. Ainoa asia, joka saa tietokoneen pois tästä poliisivankila on kova uudestisyntynyt, ja olen todella vihata, joiden pitää tehdä, että kun olen yrittänyt saada tätä asiaa vahvistettu. Minulla on tällä hetkellä uusimmat ajurit asennettu minun näyttösovittimen kuitenkaan ole päivittänyt Bios johtuu CD joka tuli minun emolevy ei ole yhteensopiva Windows 7. Tiedän, että tämä asia on vaivannut paljon ihmisiä, toivottavasti joku on ilmeisesti jotain vastaavaa ennen. Järjestelmän tiedot MB-Asus P5Q-E LGA 775 emolevy Gcard-Evga GeForce GTX 260 ytimen 216-sarja CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz HD-Länsi Dig. 640GB Sata Drive Wireless Card - Linksys Wireless-G Pci adapteri (With Ralink Wireless LAN-kortti Driver) Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 tikkuja 2GB pala) PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91 OS - Windows 7 RC 64-bit edition Kuten mainitsin, sen vain Kuormausalueen näytössä kerran, että kaikki toimii hyvin. Kiitos, katso. |
|
| |||
| |||
| Ehkä World of Warcraft ei ole yhteensopiva Windows 7, ja se voisi aiheuttaa joitakin ongelmia järjestelmään. Kokeile sitä yhteensopivuustilassa tilan aiempi Windows-versio. Jos se ei toimi, on tarkasteltava online nähdä, jos on olemassa korjaustiedosto wow Windows 7. Siellä voisi myös olla ongelma ikkunat 7 itselleen, koska sen vain RC Version vielä saattaa hyvinkin olla bugeja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos tietokone on jäävien mitään mutta kova reboot ja et tiedä, onko tämä peli erityisiä (olet kokeillut muita pelejä?), Että PSU todennäköisesti syyttää, varsinkin kun se on huono brändi. Se voisi myös olla virheellinen muistin jännitteet, eriteltyinä kuljettajien tai yhteensopivuutta, vaikka olen kuullut, se toimii sakkoa 7 ja jos näin on sinun ei olisi keskeytyvälle ongelmia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| World of Warcraft sekaisin kamaa!? | haiku | PC & Console Gaming | 0 | 25. toukokuuta 2009 11:35 |
| Blue Screens ja Lockups | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 22. toukokuuta 2009 12:52 |
| World of Warcraft liikkuvilla internet | Spencer2004 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 15. Joulukuu 2008 10:19 |
| Warcraft III ärsyttävää korjaustiedosto probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20. lokakuu 2008 08:04 |
| Tämä on uusi 8. ihme, että maailman .. please help! | theused17 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 23 | 8. Sep 2007 20:11 |
| Thread Tools | |
| |