mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

World of Warcraft Lockups up venster 7

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2009, 23:52
Nieuw Lid Fractie

Default World of Warcraft Lockups up venster 7

Hallo,

Dus ik onlangs nieuw aangekochte computer onderdelen en geassembleerd ze ongeveer 2 weken geleden. Ik besloot gebruik te maken van de Windows 7 RC als mijn belangrijkste OS en heb alles up-en werkomstandigheden. Na een klein probleem met een draadloze adapterkaart bestuurder, mijn systeem leek te draaien geweldig. Ik speelde WoW op de buurt van de volledige omgeving met rond de 50-60 fps, had ook firefox en het geheel beetje soepel draait.

Maar onlangs toen ik probeer het en belasting van World of Warcraft, mijn systeem hangt net als de laad-scherm is bijna compleet. De blauwe balk aan de onderkant is vol, maar het systeem blijft op de laad-scherm en het geluid bezuinigingen uit. Ik heb geprobeerd te loggen op andere chars en soms logt hij mij in, soms hetzelfde gebeurt. Als ik in slagen om ingelogd, het systeem is prima, het lijkt net over de inital inloggen scherm is het probleem.

Het enige dat wordt de computer uit deze arrestantenlokaal is een harde reboot, en ik echt een hekel aan hebben om dat te doen wanneer ik probeer om dit probleem verholpen.

Ik heb op dit ogenblik hebben de nieuwste drivers geïnstalleerd voor mijn videokaart, echter nog niet bijgewerkt op de Bios te wijten aan de cd die bij mijn moederbord niet compatibel met Windows 7. Ik weet dat deze kwestie heeft geteisterd veel mensen, hopelijk heeft iemand lijkt iets dergelijks voor.

Mijn systeem specs

MB-Asus P5Q-E LGA 775 Motherboard

Gcard-Evga GeForce GTX 260 core 216-serie

CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz

HD-West Dig. 640GB Sata Drive

Wireless Card - Linksys Wireless-G PCI Adapter (Met Ralink Wireless LAN Card Driver)

Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 stokjes 2GB per stuk)

PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91

OS - Windows 7 RC 64-bit edition

Zoals ik al zei, zijn slechts het laden scherm, eenmaal boven dat alles werkt geweldig. Bedankt voor het bezoek.
Old 28 mei 2009, 11:53
Lid Fractie

Misschien is World of Warcraft is niet compatibel met Windows 7 en kan worden veroorzaakt een aantal problemen op uw systeem. Probeer het in compatibiliteitsmodus voor een eerdere versie van Windows. Als dat niet werkt een kijkje online om te zien of er een patch voor wow in Windows 7.

Er kan ook een probleem met Windows 7 zelf, omdat het alleen de RC versie er nog steeds heel goed kan worden een aantal bugs.
Old 28 mei 2009, 14:40
Donor Groep

Als de pc is onherstelbare met iets, maar een harde reboot en je weet niet of dit spel specifieke (heb je geprobeerd een andere games?), De PSU is waarschijnlijk te wijten, vooral omdat het een slecht merk. Het zou ook onjuist geheugen spanningen, uitgesplitst bestuurders of compatibiliteit, hoewel ik heb gehoord werkt het prima, op 7 en indien dit het geval u niet zou hebben intermitterende problemen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.