mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

World of Warcraft Lockups vinduer 7

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2009, 23:52
New Member Group

Default World of Warcraft Lockups vinduer 7

Hallo,

Så jeg nylig kjøpt ny datamaskin deler og montert dem om 2 uker siden. Jeg bestemte meg for å bruke Windows 7 RC som min viktigste OS og fikk alt opp og fungerer. Etter et mindre problem med trådløse kortet kortet driver systemet syntes å kjøre bra. Jeg spilte WoW på nær full setting med rundt 50-60 fps, hadde også Firefox og hele bit kjører glatt.

Men nylig når jeg prøver og laste opp World of Warcraft, systemet låser opp like lastingen skjermen er i ferd med å bli fullført. Den blå linjen i bunnen er full, men at systemet fortsatt ved lasting skjermen og lyden kutt ut. Jeg har prøvd å logge seg på andre tegn og noen ganger logger meg inn, noen ganger det samme skjer. Hvis jeg klarer å få logget på systemet er bra, synes det bare å komme over inital logge på skjermen er problemet.

Det eneste som får datamaskinen ut av denne lockup er en hard omstart, og jeg hater å måtte holde gjør at når jeg prøver å få denne saken løst.

I øyeblikket har de nyeste driverne installert for mitt skjermkort, men ikke har oppdatert BIOS grunn til CDen som fulgte med hovedkortet ikke er kompatibel med Windows 7. Jeg vet at dette problemet har plaget mange mennesker, forhåpentligvis noen har synes noe lignende før.

Mitt system spesifikasjoner

MB-Asus P5Q-E LGA 775 Hovedkort

Gcard-Evga GeForce GTX 260 Core 216 series

CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz

HD-vestlige Dig. 640GB SATA Drive

Wireless Card - Linksys Wireless-G PCI-adapter (Med Ralink Wireless LAN Card Driver)

Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 pinner 2GB et stykke)

PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91

OS - Windows 7 RC 64-bit edition

Som jeg nevnte, det bare loading skjerm, en gang over at alt fungerer bra. Takk for at du tar en titt.
Old 28 mai 2009, 11:53
Medlem Group

Kanskje World of Warcraft er ikke kompatibel med Windows 7, og kan forårsake problemer på systemet. Prøve å kjøre den i kompatibilitetsmodus for en tidligere versjon av Windows. Hvis det ikke fungerer, ta en titt på nettet for å se om det finnes en oppdatering for wow i Windows 7.

Det kan også være et problem med Windows 7 selv, fordi det bare RC versjon det fremdeles kan godt være noen bugs.
Old 28 mai 2009, 14:40
Donor Group

Hvis PCen er ugjenopprettelige med noe annet enn en hard reboot og du ikke vet om dette spillet spesifikke (har du prøvd noen andre spill?), Den PSU trolig skylden, særlig ettersom det er et dårlig merke. Det kan også være feil minne spenninger, ødelagte drivere eller kompatibilitetsproblemer, men jeg har hørt det fungerer fint på 7, og hvis dette var tilfellet ville du ikke ha periodevise problemer.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
World of Warcraft messed opp ting! haiku PC & Console Gaming 0 25 mai 2009 11:35
Blue Screens og Lockups dmb Windows-operativsystemer 0 22 mai 2009 12:52
World of Warcraft på mobilt Internett Spencer2004 Nettverk, modem og VoIP 6 15 desember 2008 10:19
Warcraft III irriterende patch probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Dette er den nye 8. rart av verden .. behage hjelpe! theused17 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 23 8nde sep 2007 20:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.