![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Så jeg nylig kjøpt ny datamaskin deler og montert dem om 2 uker siden. Jeg bestemte meg for å bruke Windows 7 RC som min viktigste OS og fikk alt opp og fungerer. Etter et mindre problem med trådløse kortet kortet driver systemet syntes å kjøre bra. Jeg spilte WoW på nær full setting med rundt 50-60 fps, hadde også Firefox og hele bit kjører glatt. Men nylig når jeg prøver og laste opp World of Warcraft, systemet låser opp like lastingen skjermen er i ferd med å bli fullført. Den blå linjen i bunnen er full, men at systemet fortsatt ved lasting skjermen og lyden kutt ut. Jeg har prøvd å logge seg på andre tegn og noen ganger logger meg inn, noen ganger det samme skjer. Hvis jeg klarer å få logget på systemet er bra, synes det bare å komme over inital logge på skjermen er problemet. Det eneste som får datamaskinen ut av denne lockup er en hard omstart, og jeg hater å måtte holde gjør at når jeg prøver å få denne saken løst. I øyeblikket har de nyeste driverne installert for mitt skjermkort, men ikke har oppdatert BIOS grunn til CDen som fulgte med hovedkortet ikke er kompatibel med Windows 7. Jeg vet at dette problemet har plaget mange mennesker, forhåpentligvis noen har synes noe lignende før. Mitt system spesifikasjoner MB-Asus P5Q-E LGA 775 Hovedkort Gcard-Evga GeForce GTX 260 Core 216 series CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz HD-vestlige Dig. 640GB SATA Drive Wireless Card - Linksys Wireless-G PCI-adapter (Med Ralink Wireless LAN Card Driver) Ram - 8GB OCZ DDR2 SDRAM (4 pinner 2GB et stykke) PSU Rosewill RP650-2 650W, ATX12V v2.2/EPS12V v.2.91 OS - Windows 7 RC 64-bit edition Som jeg nevnte, det bare loading skjerm, en gang over at alt fungerer bra. Takk for at du tar en titt. |
|
| |||
| |||
| Kanskje World of Warcraft er ikke kompatibel med Windows 7, og kan forårsake problemer på systemet. Prøve å kjøre den i kompatibilitetsmodus for en tidligere versjon av Windows. Hvis det ikke fungerer, ta en titt på nettet for å se om det finnes en oppdatering for wow i Windows 7. Det kan også være et problem med Windows 7 selv, fordi det bare RC versjon det fremdeles kan godt være noen bugs. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis PCen er ugjenopprettelige med noe annet enn en hard reboot og du ikke vet om dette spillet spesifikke (har du prøvd noen andre spill?), Den PSU trolig skylden, særlig ettersom det er et dårlig merke. Det kan også være feil minne spenninger, ødelagte drivere eller kompatibilitetsproblemer, men jeg har hørt det fungerer fint på 7, og hvis dette var tilfellet ville du ikke ha periodevise problemer.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| World of Warcraft messed opp ting! | haiku | PC & Console Gaming | 0 | 25 mai 2009 11:35 |
| Blue Screens og Lockups | dmb | Windows-operativsystemer | 0 | 22 mai 2009 12:52 |
| World of Warcraft på mobilt Internett | Spencer2004 | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 15 desember 2008 10:19 |
| Warcraft III irriterende patch probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Dette er den nye 8. rart av verden .. behage hjelpe! | theused17 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 23 | 8nde sep 2007 20:11 |
| Thread Tools | |
| |