vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

World of Warcraft sekaisin kamaa!?

Reply

Thread Tools
Old 25. päivästä toukokuuta 2009, 11:35
Uusi Jäsen

Default World of Warcraft sekaisin kamaa!?

Hei,
Olen hiljattain asennettu wow ja works fine asti olen oikeastaan pelata peliä, kun kirjaudut sisään minun merkin video sekaisin esineet puuttuvat ja häirinneet. Mietin voisi tässä olla näytönohjain ongelma?
Otin kuvakaappauksen antaa yksityiskohtaisempia tarkastella ongelmaa.

Please dont ehdottaa uudelleenasentamistoiminnot minulla on jo kaksi kertaa.
Jos se auttaa i ollut ennen, mutta oli saada uusi kiintolevy ja uudelleenasennettavien kaiken.
-Tory
PS Jos tarvitset lisätietoja sanoa sitä ja teen sen niin pian kuin pystyn.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
World of Warcraft Lockups up-ikkunan 7 johnaast PC & Console Gaming 2 28. toukokuuta 2009 14:40
World of Warcraft liikkuvilla internet Spencer2004 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 15. Joulukuu 2008 10:19
Warcraft III ärsyttävää korjaustiedosto probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20. lokakuu 2008 08:04
Seo tavaraa megatavu Web Design, Hosting & SEO 5 4th Lokakuu 2008 16:33
Need Help! Mitä tämä tarkoittaa - Ip jutut ryhmätyö General Software Chat 1 19. lokakuu 2007 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.