![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen hiljattain asennettu wow ja works fine asti olen oikeastaan pelata peliä, kun kirjaudut sisään minun merkin video sekaisin esineet puuttuvat ja häirinneet. Mietin voisi tässä olla näytönohjain ongelma? Otin kuvakaappauksen antaa yksityiskohtaisempia tarkastella ongelmaa. ![]() Please dont ehdottaa uudelleenasentamistoiminnot minulla on jo kaksi kertaa. Jos se auttaa i ollut ennen, mutta oli saada uusi kiintolevy ja uudelleenasennettavien kaiken. -Tory PS Jos tarvitset lisätietoja sanoa sitä ja teen sen niin pian kuin pystyn. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| World of Warcraft Lockups up-ikkunan 7 | johnaast | PC & Console Gaming | 2 | 28. toukokuuta 2009 14:40 |
| World of Warcraft liikkuvilla internet | Spencer2004 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 15. Joulukuu 2008 10:19 |
| Warcraft III ärsyttävää korjaustiedosto probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20. lokakuu 2008 08:04 |
| Seo tavaraa | megatavu | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 4th Lokakuu 2008 16:33 |
| Need Help! Mitä tämä tarkoittaa - Ip jutut | ryhmätyö | General Software Chat | 1 | 19. lokakuu 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |