mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

World of Warcraft messed opp ting!

Reply

Thread Tools
Old 25 mai 2009, 11:35
New Member Group

Default World of Warcraft messed opp ting!

Hallo,
Jeg har nylig installert wow og fungerer fint inntil jeg faktisk spille spillet, da jeg logger meg tegnet videoen messed opp objekter mangler og disfigured. Jeg lurte på kan dette være et skjermkort problem?
Jeg tok en skjermdump for å gi en nærmere titt på problemet.

Please dont foreslår installere Jeg har allerede to ganger.
Hvis det hjelper jeg spilt før, men måtte få en ny harddrive og reinstallert alt.
-Tory
PS Hvis du trenger mer info si det, og jeg gjør det så snart jeg kan.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
World of Warcraft Lockups vinduer 7 johnaast PC & Console Gaming 2 28 mai 2009 14:40
World of Warcraft på mobilt Internett Spencer2004 Nettverk, modem og VoIP 6 15 desember 2008 10:19
Warcraft III irriterende patch probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Seo stuff megabyte Web Design, hosting & SEO 5 4 okt 2008 16:33
Trenger hjelp! Hva betyr dette - IP Stuff teamarbeid General Software Chat 1 19 oktober 2007 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.