mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

World of Warcraft trasslat till saker!?

Reply

Thread Tools
Old 25 maj 2009, 11:35
New Member Group

Default World of Warcraft trasslat till saker!?

Hej,
Jag har nyligen installerat wow och fungerar bra tills jag faktiskt spela spelet, när jag loggar in på min karaktär videon trasslat till objekt saknas och vanställts. Jag undrar kan detta vara ett grafikkort problem?
Jag tog en skärmdump för att ge en mer detaljerad titt på problemet.

Please dont föreslår ominstallation Jag har redan två gånger.
Om det hjälper jag spelade innan men var tvungen att skaffa en ny hårddisk och ominstallerat allt.
-Tory
PS Om du behöver mer info säga det och jag kommer göra det så fort jag kan.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
World of Warcraft låsningar fönster 7 johnaast PC & Console Gaming 2 28 maj 2009 14:40
World of Warcraft på mobilt Internet Spencer2004 Nätverk, Modem & VoIP 6 15 december 2008 10:19
Warcraft III irriterande plåster probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Seo grejer megabyte Web Design, Hosting & SEO 5 4 oktober 2008 16:33
Behöver du hjälp! Vad betyder det - Ip Stuff lagarbete General Software Chat 1 19 oktober 2007 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.