![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min kopi af Worms 4 Beskadigelse holdt op med at virke efter opgradering mit grafikkort. Spillet stopper lastning efter film og "loading" skildvagt "side", og bliver tilbage til Windows med beskeden "Worms 4 Beskadigelse opstod en fejl og afsluttes". Mit grafikkort er et ATI Powercolor X1650 Pro, Alle drivere er up-to-date. Jeg kan køre en meget seneste spil PES 2009) thanx til GraphCard opdatering, så jeg ikke har lyst til nedgradering ... Her er mine specs: AMD Athlon XP 2600 + 2,08 GHZ 1,50 Gå RAM Windows XP Pro SP2 Hvad jeg forsøgte allerede: -Opgradering Graphic Cards Drivers, (Jeg har slettet gamle med Driver Sweeper) -Installation igen bundkort drivere -Uninstall/reinstall Spil -Igangsættelse spil med hver config muligt (film, opløsning, etc. ..) -Lauching spil med og uden gamle SaveGame.xom - Rensning af Starforce beskyttelse programmet og geninstallere det Thanx på forhånd for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Hvilken version af Worms? Eventuelle yderligere fejlkoder? |
|
| |||
| |||
| Huh det Worms 4 Beskadigelse. Findes der en mere præcis måde at fortælle? Jeg ved det ikke. Jeg får kun denne info: AppName: orme 4 mayhem.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: orme 4 mayhem.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0001e329 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Grafikkort problem kan blive Stopping Vista fra Starting normalt. | Jonmal | General Hardware Chat | 1 | 5 november 2009 11:21 |
| Hvordan bruger jeg Graphic Card som RAM? | Brazen | Grafikkort & Monitors | 4 | 12 September 2009 03:16 |
| Brug for nye grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Monitors | 2 | 2 januar 2008 13:28 |
| Hvilket grafikkort til at købe? | hartleyb | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |