![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma jäljennös Worms 4 Mayhem lakanneet toimimasta päivityksen jälkeen minun grafiikkakortti. Peli lopettaa lastauksen jälkeen elokuvia ja "lastauspaikkojen vartiomies" sivu ", ja saa takaisin Windows viesti" Worms 4 Mayhem havainnut virheen, ja se on lähellä ". Oma grafiikkakortin on ATI Powercolor X1650 ProKaikki kuljettajat ovat ajan tasalla. Voin ajaa hyvin viime pelin PES 2009) thanx on GraphCard päivityksen, joten en tuntuu alentaminen ... Tässä on minun tiedot: AMD Athlon XP 2600 + 2,08 GHz 1,50 Siirry RAM Windows XP Pro SP2 Mitä olen yrittänyt jo: -Päivitys Graphic Cards Ajurit, (Poistin vanhat kanssa Driver Sweeper) -Asennus uudelleen emolevyn ajurit -Uninstall/reinstall Peli -Käynnistäminen peli kaikin config mahdollista (elokuvia, resoluutio, jne. ..) -Lauching pelin kanssa ja ilman vanhoja SaveGame.xom - Siivoaminen Starforce suojelun ohjelma ja asentaa se Thanx etukäteen auttaa |
|
| |||
| |||
| Mitä versiota Worms? Ylimääräiset virhekoodeja? |
|
| |||
| |||
| Eikö se Worms 4 Mayhem. Onko täsmällisempi tapa kertoa? En tiedä. Olen vain tämän info: Appname: matoja 4 mayhem.exe AppVer: 1.0.0.0 modname: matoja 4 mayhem.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0001e329 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain ongelma voidaan lopettaminen Vista normaalin käynnistymisen. | Jonmal | Rautatavaran Chat | 1 | 5 marraskuu 2009 11:21 |
| Miten käytän näytönohjain Kuten Ram? | Brazen | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12 syyskuu 2009 03:16 |
| Tarvitsetko uuden grafiikkakortin | Black Magic | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 2. Jan 2008 13:28 |
| Mikä grafiikkakortin ostaa? | hartleyb | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7. marraskuu 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |