![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn kopie van Worms 4 Mayhem gestopt met werken na het upgraden van mijn grafische kaart. Het spel stopt na het laden van de films en de "laden" wacht "pagina", en komt terug naar Windows met de melding "Worms 4 Mayhem is een fout opgetreden en heeft af te sluiten". Mijn grafische kaart is een ATI Powercolor X1650 ProAlle drivers zijn up-to-date is. Ik kan een zeer recent spel PES 2009) thanx voor GraphCard update, dus ik wil het geen lagere ... Hier zijn mijn specs: AMD Athlon XP 2600 + 2,08 GHZ 1,50 Ga RAM Windows XP Pro SP2 Wat ik al geprobeerd: -Opwaarderen Graphic Cards Drivers, (I geschrapt oude met Driver Sweeper) -Installatie opnieuw moederbord drivers -Uninstall/reinstall Spel Start spel met elke configuratie mogelijk (films, resolutie, enz. ..) -Lauching spel met en zonder oude SaveGame.xom - Het schoonmaken van de Starforce bescherming programma en opnieuw installeren Thanx bij voorbaat voor uw hulp |
|
| |||
| |||
| Welke versie van Worms? Eventuele aanvullende foutcodes? |
|
| |||
| |||
| Huh het is Worms 4 Mayhem. Is er een nauwkeuriger manier om te vertellen? Ik weet het niet. Ik krijg dit bericht: AppName: wormen 4 mayhem.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: wormen 4 mayhem.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0001e329 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grafische kaart probleem kan stoppen Vista normaal kan worden gestart. | Jonmal | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 november 2009 11:21 |
| Hoe gebruik ik Grafische kaart als Ram? | Brazen | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Behoefte aan nieuwe grafische kaart | Black Magic | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 2 januari 2008 13:28 |
| Welke grafische kaart kopen? | hartleyb | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 nov 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |