![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Mitt eksemplar av Worms 4 Mayhem stanset arbeider etter oppgradering mitt grafikkort.
Spillet slutter lasting etter filmer og innlastingsskjermen skiltvakt "side", og kommer tilbake til Windows med meldingen "Worms 4 Mayhem oppstod en feil og må lukkes". Mitt grafikkort er en ATI Powercolor X1650 Pro, Alle drivere er oppdatert. Jeg kan kjøre en svært spillehistorikken PES 2009) thanx til GraphCard oppdatering, så jeg ikke føler at downgrading ... Her er mine specs: AMD Athlon XP 2600 + 2,08 GHz 1,50 Go RAM Windows XP Pro SP2 Hva jeg prøvd allerede: -Oppgradering Graphic Cards Drivers, (jeg slettet de gamle med Driver Sweeper) -Installasjon av nytt hovedkort drivere -Uninstall/reinstall Kamp -Starte spillet med hver config mulig (filmer, oppløsning, osv. ..) -Lauching spill med og uten gamle SaveGame.xom - Rydder i Starforce beskyttelse programmet og installere det Enn på forhånd for hjelpen |
|
|
|||
|
|||
|
Hvilken versjon av Worms? Eventuelle ytterligere feilkodene?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hva er det Worms 4 Mayhem. Er det en mer presis måte å fortelle? Jeg vet ikke.
Jeg får bare denne info: AppName: ormer 4 mayhem.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: ormer 4 mayhem.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0001e329 |