![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitt exemplar av Worms 4 Mayhem slutade fungera efter att uppgradera mitt grafikkort. Spelet slutar lastning efter filmer och "LOADING" VAKT "sida", och får återkomma till Windows med meddelandet "Worms 4 Mayhem uppstått ett fel och måste avslutas". Mitt grafikkort är ett ATI Powercolor X1650 ProAlla drivrutiner är uppdaterade. Jag kan köra en allra senaste spelet PES 2009) än att GraphCard uppdatera, så jag inte känner för att nedgradering ... Här är mina specs: AMD Athlon XP 2600 + 2,08 GHz 1,50 Gå RAM Windows XP Pro SP2 Vad jag försökte redan: -Uppgradering Grafikkort Drivers, (jag utgår gamla med Driver Sweeper) -Installation av nytt moderkort förare -Uninstall/reinstall Spel -Starta spelet med alla config möjligt (filmer, upplösning, etc. ..) -Lauching spel med och utan gamla SaveGame.xom - Sanera Starforce skydd programmet och installera det Tack på förhand för din hjälp |
|
| |||
| |||
| Vilken version av Worms? Eventuella ytterligare felkoder? |
|
| |||
| |||
| Va det är Worms 4 Mayhem. Finns det ett mer exakt sätt att berätta? Jag vet inte. Jag bara få denna info: AppName: maskar 4 mayhem.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: maskar 4 mayhem.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0001e329 |