mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Værste spil du nogensinde har hørt om

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2007, 13:17
Medlem Gruppen

Default Værste spil du nogensinde har hørt om

Im nysgerrig hvilket spil / s er den værste i din mening.

Som jeg sagde vildt / s

Så du kan skrive et enkelt spil, som du ikke kan lide. Men hvis du fik flere spil, som du ikke kan lide. Så kan du give navnene på flere spil.

Jeg har 3 spil.

Runescape, to verden, World of Warcraft.

Im i almindelighed ikke rigtig fan af MMORPG. Der er sikkert flere MMORPG's, men jeg tror, disse 3 er det værste. Im ikke sikker på, at hvis to verdens er kategoriseret som MMORPG. Men i en enkelt aktør er det RPG. Og du kan afspille det på Xbox Live i multiplayer. Så jeg kalder det MMORPG.

Nu er det din tur.
Old 19 December 2007, 04:01
Donor-Gruppen

Jeg hørte om en et stykke tid siden.

Det var baseret på en blodig blikkenslager for skriger højt.

Han var italiensk og alle spil var omkring var ham hoppe på svampe!

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 December 2007, 05:25
Bandlyst Gruppen

Alien shooter!
Old 19. december 2007, 05:49
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Jeg hørte om en et stykke tid siden.

Det var baseret på en blodig blikkenslager for skriger højt.

Han var italiensk og alle spil var omkring var ham hoppe på svampe!

hahaha

når du siger det gerne, at dens så sand

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 December 2007, 12:51
Donor-Gruppen

wow runescape og alle crappy fantasy ELFS spil! mine venner spiller disse spil obsessively så når nogensinde Jeg er ved deres hus i afinstallere den lol.
Jeg mener, at spil som wow og runescape er rettet mod teenagere, men har en kiddies tema. ELFS og dværg, der kæmper mages og så videre! der spillet for trist folk uden sans for den virkelige verden og ikke til hensigt at blive omgængelig.
tirade over

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 19 December 2007, 13:01
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cew27 View Post
wow runescape og alle crappy fantasy ELFS spil! mine venner spiller disse spil obsessively så når nogensinde Jeg er ved deres hus i afinstallere den lol.
Jeg mener, at spil som wow og runescape er rettet mod teenagere, men har en kiddies tema. ELFS og dværg, der kæmper mages og så videre! der spillet for trist folk uden sans for den virkelige verden og ikke til hensigt at blive omgængelig.
tirade over
Det `s, da den eneste måde, hvorpå børn bliver omgængelig nowherer dage er til at handle hårdt og være dum gerne ryge drikke tage narkotika etc.And, hvad laver du på en computer forum så` s Kinder nerdy.
Old 19 December 2007, 13:06
Donor-Gruppen

det gør ikke sagen vejr du er nerdy .... mennesker, der spiller wow er bange for verden udenfor og ville hellere spille i en virtuel verden over lever i reality.i ikke ville klasse mig selv som en nørd, men jeg kan lide computere, men jeg også gerne komme ud med venner og have en god tid ikke sidde derhjemme vegetating kampen orks og ELFS
Old 19 December 2007, 13:29
Donor-Gruppen

Citat:
det gør ikke sagen vejr du er nerdy .... mennesker, der spiller wow er bange for verden udenfor og ville hellere spille i en virtuel verden over lever i reality.i ikke ville klasse mig selv som en nørd, men jeg kan lide computere, men jeg også gerne komme ud med venner og have en god tid ikke sidde derhjemme vegetating kampen orks og ELFS
Jeg kan godt lide at spille runescape I `m ikke bange for byen eller gå udenfor, jeg lige don` t vil have at drikke, røg osv. at gøre friends.Not alle, der spiller WoW eller runescape er bange for socialzing etc, og hvis de er det `s sandsynligvis ned til det faktum, at de sandsynligvis fik mobbet i skolen, og fik stillet alot.i betyde, at du siger, at alle, som` s spilleregler runescape eller wow er bange for verden udenfor er omtrent det samme som nogen siger, at vi `re alle nørder og nerds og behovet for at komme ud mere og få et liv, fordi vi er på en computer forum.you behovet for at standse disscriminating mennesker.
Old 19 December 2007, 13:32
Donor-Gruppen

dens sande imidlertid formentlig omkring 70-80 procent af wow spillere har brug for at få mere at vide.
"Hvis de er det` s sandsynligvis ned til det faktum, at de sandsynligvis fik mobbet i skolen "er du gør en henvisning til en
Old 19 December 2007, 13:38
Donor-Gruppen

Citat:
dens sande imidlertid formentlig omkring 70-80 procent af wow spillere har brug for at få mere at vide.
"Hvis de er det` s sandsynligvis ned til det faktum, at de sandsynligvis fik mobbet i skolen "er du gør en henvisning til en
Well duh.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvad er det værste Pc du nogensinde har Ejet? redden137 General Hardware Chat 20 13 marts 2009 14:41
Værste ting at bremse dit system efter Deres mening? SophieCella General Software Chat 18 15 juni 2008 04:59
Værste "populære" stykke software på din computer? Gazmondo General Software Chat 3 25 marts 2008 15:38
Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige) Hexzar Windows-operativsystemer 1 10 januar 2008 14:04
X-Men The Game swordude PC & Console Gaming 1 21. okt 2006 10:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.