![]() |
|
| |||
| |||
| Im nysgerrig hvilket spil / s er den værste i din mening. Som jeg sagde vildt / s Så du kan skrive et enkelt spil, som du ikke kan lide. Men hvis du fik flere spil, som du ikke kan lide. Så kan du give navnene på flere spil. Jeg har 3 spil. Runescape, to verden, World of Warcraft. Im i almindelighed ikke rigtig fan af MMORPG. Der er sikkert flere MMORPG's, men jeg tror, disse 3 er det værste. Im ikke sikker på, at hvis to verdens er kategoriseret som MMORPG. Men i en enkelt aktør er det RPG. Og du kan afspille det på Xbox Live i multiplayer. Så jeg kalder det MMORPG. Nu er det din tur. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hørte om en et stykke tid siden. Det var baseret på en blodig blikkenslager for skriger højt. Han var italiensk og alle spil var omkring var ham hoppe på svampe!
|
| |||
| |||
| Alien shooter! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() når du siger det gerne, at dens så sand Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow runescape og alle crappy fantasy ELFS spil! mine venner spiller disse spil obsessively så når nogensinde Jeg er ved deres hus i afinstallere den lol.
Jeg mener, at spil som wow og runescape er rettet mod teenagere, men har en kiddies tema. ELFS og dværg, der kæmper mages og så videre! der spillet for trist folk uden sans for den virkelige verden og ikke til hensigt at blive omgængelig. tirade over Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| det gør ikke sagen vejr du er nerdy .... mennesker, der spiller wow er bange for verden udenfor og ville hellere spille i en virtuel verden over lever i reality.i ikke ville klasse mig selv som en nørd, men jeg kan lide computere, men jeg også gerne komme ud med venner og have en god tid ikke sidde derhjemme vegetating kampen orks og ELFS |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| dens sande imidlertid formentlig omkring 70-80 procent af wow spillere har brug for at få mere at vide. "Hvis de er det` s sandsynligvis ned til det faktum, at de sandsynligvis fik mobbet i skolen "er du gør en henvisning til en |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er det værste Pc du nogensinde har Ejet? | redden137 | General Hardware Chat | 20 | 13 marts 2009 14:41 |
| Værste ting at bremse dit system efter Deres mening? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Værste "populære" stykke software på din computer? | Gazmondo | General Software Chat | 3 | 25 marts 2008 15:38 |
| Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige) | Hexzar | Windows-operativsystemer | 1 | 10 januar 2008 14:04 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |