![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im utelias, mitä pelin / s pahin mielipiteenne. Kuten sanoin peli / s Joten voit kirjoittaa yhden peliä dislike. Mutta jos sinulla on useita pelejä joita voit dislike. Sitten voit antaa nimet useita pelejä. Olen 3-pelejä. Runescape kaksi maailmaa, World of Warcraft. Im yleensä ei oikeastaan fani MMORPG. On varmasti enemmän MMORPG: n, mutta mielestäni nämä 3 ovat pahimmat. Im ole varma, jos kaksi maailman on luokiteltu MMORPG. Mutta yksi pelaaja on RPG. Ja voit pelata sitä xbox elää multiplayer. Joten pyydän se MMORPG. Nyt on sinun vuorosi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulin noin jonkin aikaa sitten. Se perustui noin verisen putkimiestä varten itkua ääneen. Hän oli Italian ja kaikki peli oli noin oli hänelle hyppääminen sieniä!
|
| |||
| |||
| Alien ampuja! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() kun sanot niin kuin, että sen niin totta My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow runescape ja kaikki kurja fantasia ELFS pelejä! ystäväni pelata näitä pelejä pakkomielteisesti, kun koskaan olen heidän talonsa i uninstall se lol.
Olen sitä mieltä, että pelejä kuten wow ja runescape on suunnattu teini-ikäisille, mutta on kiddies teema. ELFS ja kääpiö, jotka taistelevat mages ja niin edelleen! siellä pelin surullisia ihmisiä, joilla ei ole mitään mieltä, että todellisessa maailmassa ja aikovansa seurallinen. paasaus yli My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| se doesnt asia sää olet nerdy .... ihmiset, jotka pelaavat wow ovat pelkää ulkomaailmaa ja mieluummin olla virtuaalinen maailma kuin elää reality.i ei luokan oma itsensä kuin nörttisi mutta pidän tietokoneista mutta myös ulos ystävien kanssa ja joilla on hyvä aika ei istunnon kotona vegetating taistelee orks ja ELFS |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| sen todellinen vaikka todennäköisesti noin 70-80 prosenttia wow pelaajat eivät täytyy saada lisää. ", jos ne ovat sen` s Ehkä siihen, että ne todennäköisesti sai kiusattu koulussa "sinä, että viitattaisiin joku |
|
| |||
| |||
| Quote:
|