![]() |
|
| |||
| |||
| Im nieuwsgierig wat wild / s zijn de ergste in uw mening. Zoals ik al zei game / s Dus kun je een spel dat je een hekel aan. Maar als je meerdere spellen die je afkeer. Dan kun je de namen van meerdere games. Ik heb 3 spellen. Runescape, twee wereld, World of Warcraft. Im in het algemeen niet echt een fan van MMORPG. Er zijn zeker meer MMORPG's, maar ik denk dat deze 3 zijn de ergste. Im not sure if twee wereld wordt gecategoriseerd als MMORPG. Maar in de single player is het rpg. En u kunt afspelen op Xbox Live in multiplayer. Dus ik noem het MMORPG. Nu is het jouw beurt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hoorde over een een tijdje geleden. Het was gebaseerd op een bloedige loodgieter voor schreeuwt luid. Hij was het Italiaans en het spel was werd over hem springen op champignons!
|
| |||
| |||
| Alien shooter! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() wanneer u zegt het alsof dat haar zo waar Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow runescape en alle crappy fantasie Elfs games! mijn vrienden spelen deze games obsessie dus als ik ooit in hun huis i verwijderen lol.
Ik denk dat spellen zoals wow en runescape zijn gericht op jongeren, maar hebben een kiddies thema. Elfs en dwerg die strijden Mages, enzovoort! er triest spel voor mensen met geen gevoel van de echte wereld en niet de intentie om gezellig. rant over Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| it doesnt kwestie weersomstandigheden u nerdy .... mensen die spelen wow zijn bang voor de buitenwereld en zou liever spelen in een virtuele wereld dan wonen in reality.i niet mijn klas zelf als een geek, maar i like computers, maar ook ik ga graag uit met vrienden en met een goede tijd niet zitten thuis vegetating strijd orks en Elfs |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| zijn ware hoewel waarschijnlijk ongeveer 70-80 procent van de wow spelers wel nodig om eruit te komen meer. "Als ze het is zeer waarschijnlijk aan het feit dat zij waarschijnlijk hebben gepest op school" bent u een verwijzing naar iemand |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is het ergste Pc je ooit Owned? | redden137 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 13 mrt 2009 14:41 |
| Ergste dingen om te vertragen van uw systeem in uw mening? | SophieCella | Algemene programmatuurnoot Chat | 18 | 15 jun 2008 04:59 |
| Slechtste "populaire" stukje software op uw computer? | Gazmondo | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 25 mrt 2008 15:38 |
| Ik kan me niet aanmelden ... (Ergste Probleem Ever) | Hexzar | Windows besturingssystemen | 1 | 10 Jan 2008 14:04 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |