![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Im nysgjerrig hva spillet / s er den verste i din mening.
Som jeg sa Kamp / s Så kan du skrive et enkelt spill du misliker. Men hvis du har flere spill som du misliker. Deretter kan du gi navn på flere kamper. Jeg har 3 kamper. Runescape to world, World of Warcraft. Im generelt egentlig ikke en fan av MMORPG. Det er sikkert flere MMORPG's, men jeg tror disse 3 er de verste. Im ikke sikker på om to verden er kategorisert som MMORPG. Men i én spiller det RPG. Og du kan spille det på Xbox Live i multiplayer. Så jeg kaller det MMORPG. Nå er det din tur. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg hørte om en en stund siden.
Det var basert på en blodig rørlegger for å gråte høyt. Han var italiensk og hele spillet var om var ham hopping på sopp!
|
|
|
|||
|
|||
|
Alien shooteren!
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
![]() når du sier det slik at så sant Min System: Min
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
wow runescape og alle de crappy fantasy elfs spill! vennene mine spille disse spillene som besatt så når noen gang jeg er på huset deres i avinstallere det lol.
Jeg mener at spill som wow og runescape er rettet mot tenåringer, men har en kiddies tema. elfs og dverg som kjemper mages og så videre! det spillet for triste folk som ikke har sans for den virkelige verden og ikke til hensikt å bli sosialt. snakke sint og høyt over Min System: Cewy er rart macine
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
it doesnt matter vær du nerdy .... folk som spiller wow er redd for verden utenfor og heller vil spille i en virtuell verden enn bor i reality.i ikke klassen min selv som en geek, men jeg liker datamaskiner, men jeg også liker å gå ut med venner og ha det gøy ikke å sitte hjemme vegetating kampen orks og elfs
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
sin sanne men trolig om lag 70-80 prosent av wow spillere trenger å få ut mer.
"hvis de er det` s mest trolig ned til det faktum at de trolig har mobba på skolen "er det du gjør en referanse til noen |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|