mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sämsta spelet du någonsin hört talas om

Reply

Thread Tools
Old 18 december 2007, 13:17
Ledamot Gruppen

Default Sämsta spelet du någonsin hört talas om

Im nyfiken vad spelet / s är det värsta i ditt yttrande.

Som jag sa spel / s

Så du kan skriva ett enda spel som du ogillar. Men om du har flera spel som du ogillar. Sedan kan du ge namnen på flera spel.

Jag har 3 spel.

Runescape, två världen, World of Warcraft.

Im i allmänhet inte är ett fan av MMORPG. Det finns säkert fler MMORPG: s, men jag tror att dessa 3 är det värsta. Im inte säker på om två världen är kategoriseras som MMORPG. Men i en enda aktör det är RPG. Och du kan spela det på Xbox Live i multiplayer. Så jag kallar det MMORPG.

Nu är det din tur.
Old 19 december 2007, 04:01
Givargruppen

Jag hörde om en en stund sedan.

Det var uppbyggd kring en blodig rörmokaren för skriker högt.

Han var italienska och alla spel handlade om var han hoppar på svamp!

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 19 december 2007, 05:25
Banned Group

Alien Shooter!
Old 19 december 2007, 05:49
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av alex View Post
Jag hörde om en en stund sedan.

Det var uppbyggd kring en blodig rörmokaren för skriker högt.

Han var italienska och alla spel handlade om var han hoppar på svamp!

hahaha

när ni säger det så att så sant

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 december 2007, 12:51
Givargruppen

wow Runescape och all skit fantasy Elfs spel! mina vänner spela dessa spel överdrivet så när allt jag är vid deras hus i avinstallera det lol.
Jag tycker att spel som wow och Runescape är inriktade på ungdomar, men har en kiddies tema. Elfs och dvärg som kämpar mages och så vidare! finns spel för sorgliga personer med någon känsla för den verkliga världen och inte för avsikt att bli sällskaplig.
GORMA över

Mitt System: Cewy s undrar macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moderkort:
asus p5q deluxe
RAM Minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Grafikkort (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk enhet (er):
3 asus dvd författare, LightScribe
Mål / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Kylning:
tuniq torn
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit LAN-portar
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 19 december 2007, 13:01
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av cew27 View Post
wow Runescape och all skit fantasy Elfs spel! mina vänner spela dessa spel överdrivet så när allt jag är vid deras hus i avinstallera det lol.
Jag tycker att spel som wow och Runescape är inriktade på ungdomar, men har en kiddies tema. Elfs och dvärg som kämpar mages och så vidare! finns spel för sorgliga personer med någon känsla för den verkliga världen och inte för avsikt att bli sällskaplig.
GORMA över
Det är därför det enda sättet barnen blir sällskaplig nowherer dagarna är att agera hårt och vara dum liksom rök dryck ta droger etc.And vad gör du på en dator forum då det är Kinder töntig.
Old 19 december 2007, 13:06
Givargruppen

Det spelar ingen roll väder du är töntig .... människor som spelar wow är rädd för omvärlden och vill hellre spela i en virtuella världen än bor i reality.i inte klass mig själv som en nörd, men jag gillar datorer men jag gillar att gå ut med vänner och ha en bra temne inte sitter hemma vegetating kämpar orks och Elfs
Old 19 december 2007, 13:29
Givargruppen

Citat:
Det spelar ingen roll väder du är töntig .... människor som spelar wow är rädd för omvärlden och vill hellre spela i en virtuella världen än bor i reality.i inte klass mig själv som en nörd, men jag gillar datorer men jag gillar att gå ut med vänner och ha en bra temne inte sitter hemma vegetating kämpar orks och Elfs
Jag gillar att spela Runescape Jag är inte rädd för att umgås eller gå utanför, jag vill inte ha att dricka, röka etc att göra friends.Not alla som spelar WoW eller Runescape är rädd för socialzing etc, och om de är det är med största sannolikhet till att de förmodligen har mobbade i skolan, och fick lägga ner alot.i att du säger att alla som är spelar Runescape eller wow är rädd för världen utanför är ungefär lika mycket som någon säger att vi "är alla nördar och töntar och behovet av att få veta mer och få ett liv, eftersom vi är på en dator forum.you måste sluta disscriminating människor.
Old 19 december 2007, 13:32
Givargruppen

sin verkliga men troligen om 70-80 procent av wow spelare behöver för att få reda på mer.
"om de är det är med största sannolikhet till att de förmodligen har mobbade i skolan" är du för att hänvisa till någon
Old 19 december 2007, 13:38
Givargruppen

Citat:
sin verkliga men troligen om 70-80 procent av wow spelare behöver för att få reda på mer.
"om de är det är med största sannolikhet till att de förmodligen har mobbade i skolan" är du för att hänvisa till någon
Well duh.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vad är det värsta Pc du någonsin ägda? redden137 General Hardware Chat 20 13 mars 2009 14:41
Värsta saker att sakta ner ditt system i din uppfattning? SophieCella General Software Chat 18 15 juni 2008 04:59
Värsta "populära" mjukvara på datorn? Gazmondo General Software Chat 3 25 mars 2008 15:38
Jag kan inte logga in ... (Värsta problemet Ända) Hexzar Windows-operativsystem 1 10 januari 2008 14:04
X-Men The Game swordude PC & Console Gaming 1 21 oktober 2006 10:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.