![]() |
|
| |||
| |||
| Im nyfiken vad spelet / s är det värsta i ditt yttrande. Som jag sa spel / s Så du kan skriva ett enda spel som du ogillar. Men om du har flera spel som du ogillar. Sedan kan du ge namnen på flera spel. Jag har 3 spel. Runescape, två världen, World of Warcraft. Im i allmänhet inte är ett fan av MMORPG. Det finns säkert fler MMORPG: s, men jag tror att dessa 3 är det värsta. Im inte säker på om två världen är kategoriseras som MMORPG. Men i en enda aktör det är RPG. Och du kan spela det på Xbox Live i multiplayer. Så jag kallar det MMORPG. Nu är det din tur. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hörde om en en stund sedan. Det var uppbyggd kring en blodig rörmokaren för skriker högt. Han var italienska och alla spel handlade om var han hoppar på svamp!
|
| |||
| |||
| Alien Shooter! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() när ni säger det så att så sant Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow Runescape och all skit fantasy Elfs spel! mina vänner spela dessa spel överdrivet så när allt jag är vid deras hus i avinstallera det lol.
Jag tycker att spel som wow och Runescape är inriktade på ungdomar, men har en kiddies tema. Elfs och dvärg som kämpar mages och så vidare! finns spel för sorgliga personer med någon känsla för den verkliga världen och inte för avsikt att bli sällskaplig. GORMA över Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det spelar ingen roll väder du är töntig .... människor som spelar wow är rädd för omvärlden och vill hellre spela i en virtuella världen än bor i reality.i inte klass mig själv som en nörd, men jag gillar datorer men jag gillar att gå ut med vänner och ha en bra temne inte sitter hemma vegetating kämpar orks och Elfs |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| sin verkliga men troligen om 70-80 procent av wow spelare behöver för att få reda på mer. "om de är det är med största sannolikhet till att de förmodligen har mobbade i skolan" är du för att hänvisa till någon |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad är det värsta Pc du någonsin ägda? | redden137 | General Hardware Chat | 20 | 13 mars 2009 14:41 |
| Värsta saker att sakta ner ditt system i din uppfattning? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Värsta "populära" mjukvara på datorn? | Gazmondo | General Software Chat | 3 | 25 mars 2008 15:38 |
| Jag kan inte logga in ... (Värsta problemet Ända) | Hexzar | Windows-operativsystem | 1 | 10 januari 2008 14:04 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |