vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pahin pelin olet koskaan kuullut

Reply

Thread Tools
Old 19 joulukuu 2007, 13:42
Rahoittajien ryhmän

Default Pahin pelin olet koskaan kuullut

ok tämä väite lopettaa nyt ... wow on pants lopettaa

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 19 joulukuu 2007, 13:46
Rahoittajien ryhmän

ok kiittää *** kaikki sain sanoa, olen samaa mieltä wow on pants ja i juuri 1k raaka painostusryhmät on runescape: D rofl
Old 19 joulukuu 2007, 16:11
Rahoittajien ryhmän

Guys ......

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 26 joulukuu 2007, 10:31
Rahoittajien ryhmän

hei
huonoin peli ive pelattiin on FIFA 64, joka koskee n64 tai Panzerkampfwagen rakuuna PC,
on kolme poikaa kaikki pelaavat / nauttia runscape ikäiset 16, 18, 20 niillä, kun he haluavat, mutta kaikki on aktiivinen ja kiireinen sosiaalista elämää
arvailla sen alas yksilön

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 26 joulukuu 2007, 16:12
Jäsen

No, wow / runescape pelaajien Tiedän dont seurustella. Heillä on ystäviä vaikka. Mutta ne ovat kinda sama.

Ovat tietokoneeseen, jossa on foorumi doesnt tarkoita teidän nerdy. Minulla on useita harrastus-luvulla. Ja joitakin niistä ei nerdy. Oma harrastus n on tieto-, piirustus-ja pelaaminen jalkapallo (Ehdotuspyynnön se urheilu yleensä, koska olen myös ulos mennä squashing ja fitnessing), seurustelua (Voit soittaa menee pois paljon) Peli, joka toimii. Joten Im jäsen paikallisen teatterin luokassa.

Minulla on kiireinen elämä

Ongelmana on, että useimmat runescape wow pelaajat eivät pelata vain ne säälittävä pelejä. Ja ei ole muita harrastus's. Ja ne pääasiassa pelata 3pm till 12pm ja vain mennä ulos, kun ne todella pitäisi.

Tämän lisäksi minulla on joitakin muita pelejä en pidä. Mutta lähinnä MMORPG pelejä.

Lisäksi sen typerää sanoa sinulla tupakoida ja juoda alkoholia aloittaa seurustelua. Tein molempia, mutta Ive aina socialized ja juuri aloittanut sen becose halusin yrittää tupakoinnin ja juomisen. Lopetin tupakoinnin 3 kuukautta sitten, ja tein sen yli vuoden. Olen juonut paljon, ja en vielä juoda mutta mittausta.

Quote:
Kuulin noin jonkin aikaa sitten.

Se perustui noin verisen putkimiestä varten itkua ääneen.

Hän oli Italian ja kaikki peli oli noin oli hänelle hyppääminen sieniä!
Anna kun arvaan ............................ MARIO!
MARIO tai ei, olen eri mieltä, koska pidän MARIO. Mutta se oikeastaan ole minun fave peli kuitenkin.
Old 26 joulukuu 2007, 16:17
Rahoittajien ryhmän

Pidän käsitettä MMO RPG pelejä, mutta miksi kallistuksen he tuovat esiin joitakin ihmisarvoisen lähinnä pois kaikki lapanese fantasia tai fantasia yleensä !!!!! .... unohduksiin wasn't että huono eikä siihen eläinsatu
Old 26 tammikuu 2008, 13:39
Jäsen

<--- aivan nauttii eniten RPG: n (MMO tai ei) ja minulle niitä "elf, kidie fantasia pelit" on hauskempaa, koska ne tuovat kokemusta mahdotonta saada "oikeaa maailmaa"

BTW eläinsatu ja unohduksiin ovat "fantasia tyypit" ^ _ ^

mutta niitä en pidä ovat Spacecowboy (niin unfun) ja "etsimään / palapeli" pelit (myst, repimä jne.) ne kantoivat minut tapa nopeasti. sekä "SIM n" tyyppi pelejä, täysin hyödytön IMHO.
Old 26 tammikuu 2008, 15:22
Rahoittajien ryhmän

ei ne does
eläinsatu ja unohdus ei ollut orcs ja sheamons ja surullinen 14-vuotiaista, joilla ei ole ystäviä pelaaminen asti sun ylös
Old 28 tammikuu 2008, 13:17
Jäsen

Soitan WOW (tai haluaisin jos minun tietokone käyttäytyisivät (i oli ostaa Vista Home Premium tänään coz minun pakoll on korruptoitunut tai puuttuva tiedosto ja minulla ei ole win xp levy lol)), En ole lapsi, minulla on sosiaaliseen elämään.

Mutta minä kunnioitan sitä, että MMORPG isnt kaikille (jos kaikki halunneet samoja asioita se halua olla tylsää) i hate jalkapallo-otteluja, mutta monet ppl heidän kaltaisiaan.
Old 1 helmikuu 2008, 10:24
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by ARMIGO View Post
No, wow / runescape pelaajien Tiedän dont seurustella. Heillä on ystäviä vaikka. Mutta ne ovat kinda sama.

Ongelmana on, että useimmat runescape wow pelaajat eivät pelata vain ne säälittävä pelejä. Ja ei ole muita harrastus's. Ja ne pääasiassa pelata 3pm till 12pm ja vain mennä ulos, kun ne todella pitäisi.
Sinun todella pitäisi saada hajuakaan. Olet yksi niistä, jotka eivät ole koskaan kokeneet WoW, joten vain hyppää puolelle sano, että peli on "pateettinen" ja väärin syyttää WoW pelaajaa, joilla ei ole muita harrastuksia.

Myös, anna yksi syy siihen, miksi olette sitä mieltä, että peli on säälittävä. Voin taata, että et voi keksiä oikeutettua siitä syystä, että isnt jotain muuta kuin henkilökohtaisen mieltymyksen mukaan.

/ P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.