mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Verste spill du har hørt om

Reply

Thread Tools
Old 19nde Dec 2007, 13:42
Donor Group

Default Verste spill du har hørt om

ok dette argumentet vil stoppe nå ... wow er bukser slutten av

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 19nde Dec 2007, 13:46
Donor Group

ok takker *** alt jeg har å si er jeg enig wow er bukser og jeg kom akkurat 1K rå lobbies på runescape: D rofl
Old 19nde Dec 2007, 16:11
Donor Group

Fyrene ......

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 Dec 2007, 10:31
Donor Group

hei
verste spill Ive noensinne spilt er FIFA 64 på n64 eller panzer dragoon på pc,
har tre gutter alle leker / koser runscape alderen 16, 18, 20 de spiller når de vil, men alle har aktive og opptatt sosiale liv
gjette sin ned til den enkelte,

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 26 Dec 2007, 16:12
Medlem Group

Vel, wow / runescape spillere jeg vet dont sosialisere. De har venner skjønt. Men de er ganske like.

Blir på en datamaskin forum doesnt bety at nerdy. Jeg har flere hobby's. Og noen av dem er ikke nerdy. Min hobby er for databehandling, tegning, fotballspill (kaller det sport generelt siden jeg får også ut til å gå squashing og fitnessing), socializing (Du kan kalle det går ut mye) Gaming, fungerende. Så Im medlem av en lokal kino klassen.

Jeg har et travelt liv

Problemet er at de fleste runescape wow spillere trenger bare spille de patetiske spill. Og ikke har noen annen hobby's. Og de hovedsakelig spille fra 3pm till 12PM og bare gå ut når de egentlig burde.

Bortsett fra at jeg har noen andre spill jeg misliker. Men hovedsakelig MMORPG spill.

Videre er det dumt å si du kom til å røyke og drikke alkohol for å starte socializing. Jeg gjorde begge deler, men Ive alltid socialized og begynte den becose jeg ville prøve å røyke og drikke. Jeg sluttet å røyke 3 måneder siden, og jeg gjorde det for over et år. Jeg drukket mye og jeg fortsatt drikke men med måling.

Sitat:
Jeg hørte om en en stund siden.

Det var basert på en blodig rørlegger for å gråte høyt.

Han var italiensk og hele spillet var om var ham hopping på sopp!
La meg gjette ............................ Mario!
Mario eller ikke, jeg er uenig fordi jeg liker Mario. Men egentlig ikke min fave Kamp om.
Old 26 Dec 2007, 16:17
Donor Group

Jeg liker konseptet MMO RPG-spill, men hvorfor skrånende de gir ut noen anstendig de med seg alle lapanese fantasy eller fantasy generelt !!!!! .... Oblivion var ikke så ille og verken var fabel
Old 26th 2008, 13:39
Medlem Group

<--- ganske nyter mest RPG's (MMO eller ikke), og for meg som "ELF kidie fantasy games" er morsomt fordi de gir en opplevelse umulig å komme i den "virkelige verden"

btw fabel og glemsel er de "fantasy-typer" ^ _ ^

men de som jeg misliker er Spacecowboy (slik unfun) og de "utforske / puslespillet" spill (myst, riven, osv.) de bar meg måten fort. samt "SIM er" type spill, helt ubrukelig IMHO.
Old 26th 2008, 15:22
Donor Group

nei de Arent
fable og glemsel ikke hadde orcs og sheamons og trist 14 åringer uten venner spiller till søndag opp
Old 28th 2008, 13:17
Medlem Group

Jeg spiller WOW (eller jeg vil hvis datamaskinen min ville oppføre seg (jeg måtte kjøpe Vista Home Premium i dag coz min komp har skadet eller manglende filen, og jeg har ingen seier xp disk lol)), jeg er ikke et barn, har jeg et sosialt liv.

Men jeg respekterer at MMORPG isnt for alle (hvis alle likte det samme det ville være kjedelig) Jeg hater fotball spill, men mange ppl like dem.
Old 1st 2008 Feb, 10:24
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by ARMIGO View Post
Vel, wow / runescape spillere jeg vet dont sosialisere. De har venner skjønt. Men de er ganske like.

Problemet er at de fleste runescape wow spillere trenger bare spille de patetiske spill. Og ikke har noen annen hobby's. Og de hovedsakelig spille fra 3pm till 12PM og bare gå ut når de egentlig burde.
Du burde få en ledetråd. Du er en av de som aldri har opplevd WoW, så derfor bare hopper på bandwagon si at spillet er "patetisk" og feilaktig anklage WoW spillere for at ingen andre hobbyer.

Du bør også gi en begrunnelse på hvorfor du tror spillet er patetisk. Jeg kan garantere at du vil ikke kunne komme opp med en legitim grunn til at isnt noe annet enn personlige preferanser.

/ P
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er det verste Pc du noen gang har Eid? redden137 General Hardware Chat 20 13 mars 2009 14:41
Verste ting å tregere systemet i din mening? SophieCella General Software Chat 18 15 juni 2008 04:59
Verst "populære" stykke programvare på datamaskinen din? Gazmondo General Software Chat 3 25 mars 2008 15:38
Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt) Hexzar Windows-operativsystemer 1 10 januar 2008 14:04
X-Men The Game swordude PC & Console Gaming 1 21 oktober 2006 10:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.