| Hei kaverit,
Minulla on suuria ongelmia asennettaessa World of Warcraft: n uusin korjaustiedosto (2.4.3 ja 3.0.2 ja 3.0.3) on Deathstar (ks. alla specs.) Olen asentanut pelin asiakkaan ulkoisen HD säästää tilaa että sisäinen. Kun siirryn päivittää peliasiakasohjelma, saan kaikenlaisia viestejä, kuten "hakemus" Blizzard Updater "on saatu päätökseen, koska se pyysi Kesto suorituksenaikaisuutta lopettamaan epätavallisella tavalla". Jos joku voi auttaa, se olisi suuresti.
Kiitos
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko 
1. keikka on 7. kesäkuuta 2009
My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Emolevy: Uusi HP asia / MacBook asia | RAM-muisti: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Graphics Card (s): nVidia GeForce 8600GT | Äänikortti: Intel (r) integroidut | Kiintolevy (t): 1tb SATA / Mac 120GB | Optinen asema (t): Hitachi Blu-ray / integroitu | Asia / PSU: HP varastossa / Mac Stock | Jäähdytys: Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama | Network / Internet: Intel (r) Integroitu / Mac AirPort | Monitor (t): HP w2408 / MacBook asia | Operating System (s): Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5) | |