WoW installeren van de hel hey guys,
Ik heb grote problemen bij de installatie van World of Warcraft's laatste patch (2.4.3 tot 3.0.2 en 3.0.3) op de Deathstar systeem (zie hieronder voor specs.) Ik heb het spel geïnstalleerd client op een externe HD te redden wat ruimte op de interne een. Als ik naar de update van het spel klant, krijg ik allerlei berichten, zoals "de toepassing" Blizzard Updater is beëindigd omdat het vroeg Runtime to terminate in an unusual way '. Als iemand kan helpen, zou het zeer op prijs gesteld.
Bedankt
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant 
1e optreden is het de 7 juni 2009
Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Moederbord: Nieuwe HP ding / Macbook ding | RAM Geheugen: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Graphics Card (s): nVidia GeForce 8600GT | Sound Card: Intel (R) geïntegreerd | Hard Drive (s): 1 TB SATA / Mac 120GB | Optische Drive (s): Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde | Case / PSU: HP voorraad / Mac Voorraad | Koeling: Uw standaard radiator en ventilator / Same | Netwerk / Internet: Intel (R) Integrated / Mac AirPort | Monitor (s): HP w2408 / Macbook ding | Operating System (s): Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5) | |