![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, Jeg har store problemer med installering av World of Warcraft siste patch (2.4.3 til 3.0.2 og 3.0.3) på Deathstar systemet (se nedenfor for spesifikasjoner.) Jeg har installert spillet klienten på en ekstern HD for å spare plass på det interne ett. Når jeg går å oppdatere spillet klient, jeg får alle typer meldinger, for eksempel "programmet" Blizzard Updater "har blitt avbrutt fordi det spurt Kjøretid til å avslutte på en uvanlig måte". Hvis noen kan hjelpe, ville det bli verdsatt. Takk
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke Blizzard Updater kunne finne spill som på en ekstern disk. Som kan være grunnen til at det er tidsavbrytes.
| |||
| |||
| hei jeg hadde et problem med snøstorm dowloader det tok meg timer å laste ned, men så fant jeg ut at jeg bare kan laste det ned fra nettet allikevel spillet downloaders og treg og tidkrevende |