WoW installation fan hej stötarna,
Jag har stora problem att installera World of Warcraft senaste patch (2.4.3 till 3.0.2 och 3.0.3) på Deathstar systemet (se nedan för specifikationer.) Jag har installerat spelet klient på en extern HD för att spara utrymme på den inre en. När jag går att uppdatera spelet klient får jag alla typer av meddelanden, t.ex. "ansökan" Blizzard Updater "har sagts upp eftersom det bad Körtid att avsluta på ett ovanligt sätt." Om någon kan hjälpa, det skulle vara mycket uppskattat.
Tack
__________________ Tja, jag är officiellt en semipro musiker 
1:a spelning är den 7 juni 2009
Mitt System: Deathstar 1,0 / lånade MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Moderkort: Nya HP sak / MacBook sak | RAM Minne: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Grafikkort (s): nVidia GeForce 8600GT | Ljudkort: Intel (R) integrerade | Hårddisk (s): 1 TB SATA / Mac 120GB | Optisk enhet (er): Hitachi Blu-ray / Integrerad | Mål / PSU: HP materiel / Mac Lager | Kylning: Din standard kylare och fläkt / Same | Nätverk / Internet: Intel (R) Integrerad / Mac AirPort | Monitor (s): HP w2408 / MacBook sak | Operating System (s): Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5) | |