mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

X Box Live Net Connection

Reply

Thread Tools
Old 21 November 2008, 12:37
Medlem Gruppen

Default X Box Live Net Connection

Hej, kan nogen hjælpe please. Ikke sikker på, at hvis jeg i retten, men her går. Min søn har netop fået X Box levende trådløst internet stik, og vi kan ikke regne ud, hvordan det anvendes. Jeg har fået PC med trådløst internet modem, men jeg har det tilsluttes via et kabel, da det er tæt på telefonlinjen. Kan nogen fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at få et signal fra den ene til den anden, og jeg er nødt til at sætte kode på eller sådan noget. Tak.
Old 21 November 2008, 12:41
Administrator Gruppen

Hvad modem / router har du, fabrikat og model.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 November 2008, 12:44
Medlem Gruppen

Hej, det er en Netgear router DG834GSP.
Old 21. november 2008, 12:53
Administrator Gruppen

1. De relevante trådløse netværkskort skal tilsluttes konsollen. For en Xbox 360 trådløs netværksopsætningen, en Wi-Fi-adapter som tilsluttes til en USB-port er ofte anvendt. For en Xbox, så brug en WiFi adapter, der er sluttet til Ethernet-porten. (Dette kaldes også et trådløst netværk bro)

2. Den Xbox360 (eller XBox) konsol skulle nu være tændt og de trådløse indstillinger skal flyves til. På Xbox 360, menuen path "System -> Netværksindstillinger -> Rediger indstillinger". der skal følges. For Xbox dog menuen vej, der skal følges er "Indstillinger -> Netværksindstillinger -> Avanceret -> Trådløs -> Indstillinger"

3. Nu er det SSID (Service Set Identifier), i konsol bør fastsættes, så de passer til SSID af nettet router. Hvis den trådløse router, der skal anvendes, er indstillet til at sende sin SSID, da visningen af Xbox 360 (eller XBox) konsol bør have SSID, og det bør på forhånd har valgt. Hvis SSID er ikke foreløbigt, da den "Oplys Ikke Network" mulighed er at blive valgt, og SSID er at blive optaget der. Dette trin er afgørende, når du opretter en Xbox 360 trådløse netværk opsætning.

4. Trådløse routere bruge et netværk tilstand kaldet "Infrastruktur". Derfor er netværket Mode skal sættes til "Infrastruktur".

5. Sikkerhedsrådet Type Xbox 360-konsollen eller Xbox-konsollen skal sættes til at matche den trådløse router. Den trådløse router kan anvende WEP-kryptering, og i så fald, denne indstilling bør anvendes til Xbox 360 (eller XBox) konsol. Den trådløse router kan anvende WPA-kryptering, og i så fald bør denne aktiveret på Xbox 360-konsollen, bruger den samme krypteringsnøgle, som om router.However, Xbox ikke understøtter WPA-kryptering, og det kan derfor ikke oprette forbindelse til en trådløs router med WPA aktiveret.

6. Indstillingerne skal gemmes og funktionalitet med netværket er at blive bekræftet. På Xbox 360 er "Test Xbox Live Connection" mulighed er at blive brugt til at kontrollere, hvis Xbox 360 trådløse netværk opsætning er vellykket. På Xbox dog Wireless Status skærmen viser status for forbindelsen til den trådløse router. Den Connect Status skærmen på Xbox viser status for forbindelsen med Xbox Live! via internettet.

Fandt denne vejledning.

Lad os vide, hvis du går i stå.
Old 21 November 2008, 13:02
Medlem Gruppen

Hi Dave, tak for det hurtige svar og info. Når jeg kan få ham ud af X-Box jeg vil prøve det mener, at det bør arbejde har jeg fundet nogle af de ting, du er nævnt i routeren, så vil prøve dem senere eller i morgen. Han bruger det via en lang kabel kører fra hans soveværelse ned ad trappen og ind i router i øjeblikket lol. Tak igen.
Old 21 November 2008, 13:05
Administrator Gruppen

Routeren lægger et signal som standard, så vil sandsynligvis ikke brug for forandring.

Xbox skal konfigureres til pickup, at signalet.

Hvis du tænde Xbox uden en cd i det den skal starte op i det i indbygget operativsystem og indstillingerne vil være der.
Old 24 November 2008, 03:35
Medlem Gruppen

Hi Dave, fulgt Deres råd og det er nu arbejder. Tog det meste af en dag for at få ham ud for at forsøge, men efter et par minutter at sætte i koderne fra router det fungerede fint. Tak for al den hjælp.
Old 24 november 2008, 03:39
Administrator Gruppen

Great stuff, glad for at jeg kunne hjælpe.
Old 3 December 2008, 15:42
Donor-Gruppen

Hi Dave
Netop blevet læser denne tråd og har en lignende situation, hvor jeg er nødt til at slæbe et kabel med RJ45-stik fra min trådløse router til mine sønner xbox 360. Han har fået Xbox Live oprette nu og dets alle bøde. Nu, i stedet for købe den anbefalede trådløs adapter (ca. £ 60) Jeg håbede at forsøge at spare nogle penge ved blot at købe en grundlæggende trådløse USB-adapter. Jeg har læst et sted, som du kan slippe af sted med at bruge et billigere alternativ, men ønskede at kontrollere første - formentlig Microsoft vil formentlig kun tillade dig at bruge de drivere til sine egne adapter?? (afterall, de vil have dig til at købe deres egen hardware og hoste op de ekstra! )
Old 3 December 2008, 16:22
MJM
Donor-Gruppen

De fleste ikke arbejder ... og de er ikke, hvor nær så god som 360s.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
SSH til Xbox Live? Breaker3D Networking, Modemer & VoIP 3 8. sep 2008 14:40
Brug af Xbox Live? alex PC & Console Gaming 1 5 januar 2008 05:10
Windows Live ID og MSN tinkerbell E-mail, VoIP og IM Discussion 4 25 oktober 2007 07:27
CRT-skærme - Hvordan gjorde vi leve med dem? quinda General Hardware Chat 1 5 december 2006 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.