![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kukaan voi auttaa, olkaa hyvä. Etkö ole varma, jos olen oikeassa, mutta tässä menee. Oma poikani on juuri X Box elää langaton internet-liitäntä, ja me emme voi, miten sitä käytetään. Olen saanut PC, jossa on langaton internet-modeemi, mutta minulla on se kytketty kaapeli, koska se on lähellä puhelimen linja. Voiko joku kertoa minulle, mitä minun pitää tehdä, jotta pääsisin signaalin toiseen ja minulla on esittää koodia tai jotain. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä modeemi / reititin teillä on, merkki ja malli.
| |||
| |||
| Hei, se on Netgear reititin DG834GSP. |
|
| |||
| |||
| 1. Asianmukainen langaton verkkosovitin on kytketty konsoliin. Saat Xbox 360 langattoman verkon asetukset, Wi-Fi-sovittimen liitetään USB-porttiin on usein käytössä. Jotta XBox, käytä WiFi sovittimen liitetään Ethernet-porttiin. (Tätä kutsutaan myös langattoman verkon silta) 2. The XBOX360 (tai XBox) konsoli olisi nyt päällä ja langattoman verkon asetukset olisi suunnisteta on. For Xbox 360, valikko path "System -> Verkkoasetukset -> Muokkaa asetuksia." on noudatettava. Jotta XBox kuitenkin, valikko jatkotoimenpiteet on "Asetukset -> Verkkoasetukset -> Lisäasetukset -> Wireless -> Asetukset" 3. Nyt, SSID (Service Set Identifier), että konsoli olisi asetettava vastaamaan SSID ovat verkon reititin. Jos langattoman reitittimen käytetään asettaa lähettää sen SSID-tunnusta, niin näyttö on XBox 360 (tai XBox) konsoli olisi SSID, ja se olisi ennalta valittu. Jos SSID ei valittua, sitten "Määritä Luetteloimaton Network"-vaihtoehto on valittu, ja SSID on tullut siellä. Tämä vaihe on ratkaiseva, kun luodaan Xbox 360 langattoman verkon asetukset. 4. Langattomat reitittimet käyttävät verkko-tilassa nimeltä "perusrakenteet". Näin ollen Network Mode olisi asetettu "perusrakenteet". 5. Turvallisuusneuvosto tyyppi Xbox 360-konsolin tai Xbox-konsoli tulisi asettaa yhtä kauan kuin langaton reititin. Langaton reititin voi käyttää WEP-salausta, jolloin tätä asetusta olisi sovellettava Xbox 360 (tai XBox) konsoliin. Langaton reititin voi käyttää WPA-salausta, jolloin tämä vaihtoehto olisi käytössä Xbox 360-konsoli, käyttäen samaa salausavainta koskevilla router.However, Xbox ei tue WPA-salausta, ja sen vuoksi se ei voi muodostaa yhteyden langaton reititin WPA käytössä. 6. Asetukset olisi tallennettu ja toimivuutta verkon on tarkoitus tarkistaa. Valitse Xbox 360, että "Testaa Xbox Live-yhteyden"-vaihtoehto on tarkoitus käyttää, onko Xbox 360 langattoman verkon asennus on onnistunut. Käytössä Xbox kuitenkin Langaton tila näyttää aseman yhteys langattomaan reitittimeen. Yhdistä tila ruudun Xbox näyttää aseman yhteys Xbox Live! Internetin kautta. Löysin tämän oppaan. Kerro meille, jos saat kiinni. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, kiitos nopean vastaukset ja info. Milloin voin saada hänet pois X-Box aion kokeilla sitä itse sitä mieltä, että työn Löysin joitakin asioita mainitsitte nojalla reitittimen niin yritän niitä myöhemmin tai huomenna. Hän on käyttänyt sitä kautta pitkä kaapeli, joka alkaa hänen makuuhuone alas portaita sekä reitittimen tällä hetkellä lol. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| Reititin asettaa signaalin oletuskääntimenä niin todennäköisesti ei tarvitse muuttaa. Xbox on määritetty pickup että signaali. Jos virta Xbox ilman CD se pitäisi käynnistää se rakennetun käyttöjärjestelmän ja asetusten tulee olla siellä. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, seurannut neuvoja ja se on nyt toiminnassa. Otti useimmat päivässä saada hänet pois sitä yrittää, mutta muutaman minuutin kuluessa luoda koodit alkaen reitittimen se toimi hienosti. Kiitos kaikesta avusta. |
|
| |||
| |||
| Great stuff, iloinen voisin auttaa. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave Juuri luet tätä säiettä, ja niillä on samankaltainen tilanne, jossa minun on trail kaapelin kanssa RJ45-liittimet minun langaton reititin minun pojat xbox 360. Hän on saanut Xbox Live perustaa nyt ja sen kaikki hyvin. Nyt sen sijaan, että ostaa suositellaan langaton sovitin (noin £ 60) Toivoin yrittää säästää rahaa vain ostaa perusasetuksen langaton USB-sovitin. Olen lukenut jostakin, että voit saada pois käyttämällä edullisemman vaihtoehdon, mutta halusi ensin tarkistaa - oletettavasti microsoft todennäköisesti sallii ainoastaan voit käyttää ohjaimet oma sovitin? (afterall, he haluavat voit ostaa oman laitteiston ja yskä jopa ylimääräistä! ) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Useimmat eivät toimi ... ja niitä ei jossa läheskään niin hyvä kuin 360s.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| SSH Xbox Live? | Breaker3D | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 8. Sep 2008 14:40 |
| Käyttäminen Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5. Jan 2008 05:10 |
| Windows Live ID-ja msn | Tinkerbell | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 25. lokakuu 2007 07:27 |
| CRT Monitors - Miten voimme elää niiden kanssa? | quinda | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Joulukuu 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |