![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, kan iemand helpen alstublieft. Niet zeker of ik ben het juiste gebied, maar hier gaat. Mijn zoon heeft net X Box live draadloze internet-aansluiting en kunnen we niet werken uit hoe het te gebruiken. Ik heb pc met draadloos internet modem maar ik heb ze aangesloten via een kabel, omdat het dicht bij de telefoonlijn. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om een signaal van de ene naar de andere en heb ik om code in of zoiets. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke modem / router heb je, merk en model.
| |||
| |||
| Hi, het is een Netgear router DG834GSP. |
|
| |||
| |||
| 1. De juiste draadloze netwerkadapter moet worden aangesloten op de console. Voor een Xbox 360 draadloze netwerk setup, een Wi-Fi-adapter die verbinding maakt met een USB-poort wordt vaak gebruikt. Voor een XBox, gebruik maken van een WiFi-adapter die wordt aangesloten op de Ethernet-poort. (Dit wordt ook wel een draadloos netwerk brug) 2. De Xbox360 (of XBox) console moet nu worden ingeschakeld en de draadloze instellingen moeten worden genavigeerd naar. Voor de Xbox 360, het menu pad 'Systeem -> Network Settings -> Instellingen bewerken. " moet worden gevolgd. Voor de Xbox, maar het menu pad te volgen is "Settings -> Network Settings -> Geavanceerd -> Wireless -> Instellingen" 3. Nu, de SSID (Service Set Identifier) van de console moet worden vastgesteld aan de SSID van het netwerk router. Als de draadloze router te gebruiken is ingesteld op de SSID-uitzending, dan is de weergave van de Xbox 360 (of XBox) console moet de SSID, en dient te worden vooraf geselecteerd. Als de SSID niet vooraf, dan de "Geef Unlisted Netwerk" optie wordt geselecteerd en de SSID moet worden opgenomen. Deze stap is cruciaal bij het maken van een Xbox 360 draadloze netwerk instellen. 4. Draadloze routers gebruik van een netwerk modus genaamd "Infrastructuur". Bijgevolg is de Netwerk-modus moet worden ingesteld op "infrastructuur". 5. De Veiligheidsraad Aard van de Xbox 360-console of de Xbox-console moet worden ingesteld dat overeenkomt met dat van de draadloze router. De draadloze router kunnen gebruik maken van WEP-encryptie, in welk geval deze instelling moet worden toegepast op de Xbox 360 (of XBox) console. De draadloze router kunnen gebruik maken van WPA-codering, in welk geval deze optie moet worden ingeschakeld op de Xbox 360-console, met gebruikmaking van dezelfde coderingssleutel op de router.However, de Xbox biedt geen ondersteuning voor WPA-encryptie, en dus het kan geen verbinding maken met een draadloze router met WPA ingeschakeld. 6. De instellingen moeten worden opgeslagen en de functionaliteit van het netwerk moet worden geverifieerd. Op de Xbox 360, de "Test Xbox Live Connection" optie is om gebruikt te worden om te controleren of de Xbox 360 draadloze netwerk setup is succesvol. Op de Xbox echter de Wireless Status scherm toont de status van de verbinding met de draadloze router. De Connect Status scherm op de Xbox geeft de status van de verbinding met Xbox Live! via het internet. Gevonden deze gids. Laat het ons weten als je vastloopt. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, bedankt voor de snelle antwoorden en de info. Wanneer kan ik hem uit de X-Box Ik zal proberen het uit denk dat het zou moeten werken heb ik een aantal van de dingen die u noemde in het kader van de router dus zal proberen ze later of morgen. Hij is te gebruiken via een lange kabel die loopt van zijn slaapkamer van de trap en in de router op het moment lol. Nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| De router geeft een signaal uit als standaard dus waarschijnlijk niet zal moeten veranderen. De xbox moet worden geconfigureerd voor het ophalen dat signaal. Als je macht op de xbox zonder een cd erin moet opstarten in het in ingebouwde besturingssysteem en de instellingen worden er niet in. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, gevolgd uw advies en het is nu bezig. Nam het grootste deel van een dag om hem uit te proberen, maar na een paar minuten van de invoering van de codes van de router werkte het prima. Bedankt voor alle hulp. |
|
| |||
| |||
| Great stuff, blij dat ik kon helpen. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave Net is het lezen van deze draad en hebben een vergelijkbare situatie, waar ik moet parcours een kabel met RJ45-connectoren van mijn draadloze router op mijn zonen xbox 360. Hij heeft Xbox Live opgericht en zijn nu al goed. Nu, in plaats van kopen van de aanbevolen draadloze adapter (ongeveer £ 60) Ik had gehoopt om te proberen wat geld besparen door alleen het kopen van een basiskennis van draadloze USB-adapter. Ik heb ergens gelezen dat je weg met behulp van een goedkoper alternatief, maar wilde controleren eerste - vermoedelijk microsoft zou waarschijnlijk alleen toestaan u de stuurprogramma's voor haar eigen adapter? (Afterall, ze willen dat je tot de aanschaf van eigen hardware en hoesten tot de extra! ) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste werken niet ... en ze zijn niet waar de buurt zo goed als de 360s.