![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No sen päättänyt pelata vain äänen ja videon, olen tarkistanut kaikki johtaa ja asioita, ja yritti eri yhteydessä. esim. vga, HDMI ja normaalin kaapeleita. Kaikki sama asia: (
| |||
| |||
| Normaali xbox tai 360? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritin eri tv?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| väsynyt normaali tv ja hd ja sen 360! i-kirjain kaivata halo: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 on omat ongelmansa (yli lämmitys), mutta i havent kuullut tätä varten
| |||
| |||
| Ilmeinen kysymys, mutta olet yrittänyt yli yhden pelin havn't olet? myös antaa takaisin jossa kaapelit pistoke hyvä isku, tappaa pöly bunnies |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä sinun täytyy yrittää connecters. Onko ohjain vilkkuu punaisena, kun vihreä valo on? |
|
| |||
| |||
| OK-näppäintä voit joko yrittää reseting teidän konsolin tai video asetukset. Poista kaikki HDD: n ja muistikortit. Sitten käännä konsolina varmistaa, että kaikki on kytketty normaalisti. Ja paina sitten. Jos haluat palauttaa videon asetuksia. Pidä Y ja Oikea käynnistyshinta käynnistettäessä. Jos tämä doesnt työn yritä sitten resettng koko konsoli painamalla. Vasen käynnistyshinnat, Oikea Trigger, X, Y, Vasen Bumper, Right Bumper, Up, Left Bumper, Vasen Bumper, X Jos kumpikaan heistä sitten Se ehkä laitteisto-ongelma, kun ei ostat xbox 360 ja onko se uusi tai vanha malli. [EDIT] Mainitsitte HDMI niin se on uusi malli |
|
| |||
| |||
| Haluan sanoa sen laskenut tavanomaista Xbox 360 reitti epäonnistumista. Id lähettää sen takaisin M $, jos sinulla on vielä takuun tai vakuuden sijasta. Jos se on punainen rengas kuolemaan noin konsoli virtapainikkeen sitten saat ILMAISEN 3 vuoden takuu sillä mielestäni .. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |