![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou zijn besloten alleen spelen geluid en geen beeld, ik heb alle kabels en dingen, en geprobeerd de verschillende typen van aansluiting. bijv. VGA, HDMI en een normale kabels. Allemaal hetzelfde: (
| |||
| |||
| Normale xbox of 360? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| geprobeerd een andere TV?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| moe een normale tv en hd en zijn een 360! i need halo: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de 360 heeft haar problemen (voor verwarming), maar i havent gehoord dit een voor
| |||
| |||
| De hand liggende vraag, maar u heeft geprobeerd meer dan een spel havn't u? ook de achterkant waar je de kabels aansluiten op een goede klap, doden het stof bunnies |
|
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens moet je proberen de connecters. Is de controller knipperen rood wanneer het groene licht is? |
|
| |||
| |||
| OK kunt u proberen Opnieuw uw console of video-instellingen. Verwijder alle HDD's en geheugenkaarten. Dan draai je de console op zorg ervoor dat alles is aangesloten als normaal. Druk vervolgens op. Om uw video-instellingen. Houd Y en Recht reactieprijs bij het opstarten. Als dit doesnt werk probeer resettng de hele console door op te drukken. Left Trigger, Right Trigger, X, Y, Left Bumper, Right Bumper, Up, Left Bumper, Left Bumper, X Als geen van hen werk, dan is misschien een hardware probleem wanneer heeft u de Xbox 360 en is het een nieuw of een oud model. [EDIT] U noemde HDMI dus het moet een nieuw model |
|
| |||
| |||
| Ik zou zeggen zijn gedaald de gewone Xbox 360 de route van mislukking. Id, stuurt hem terug naar M $ als je nog steeds de garantie of een garantie in de plaats. Indien zij de rode ring rond de dood van de console aan / uit-knop dan krijg je een gratis 3 jaar garantie voor het denk ik .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |