![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel det besluttet å bare spille av lyd og ingen video, jeg har sjekket alle fører og ting, og prøvd forskjellige typer tilkobling. f.eks VGA, HDMI og vanlige kabler. Alle samme: (
| |||
| |||
| Normal xbox eller 360? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøvde en annen TV?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| lei en vanlig TV og HD og 360! Jeg trenger Halo: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 har sine problemer (over calefacción) men jeg har ikke hørt dette en for
| |||
| |||
| Opplagte spørsmålet, men du har forsøkt mer enn ett spill havn't deg? også gi tilbake der kablene kobler til et godt slag, drepe støvet bunnies |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig må du prøve connecters. Har kontrolleren blinker rødt der det lyser grønt er?? |
|
| |||
| |||
| OK, kan du enten prøve tilbakestilling konsollen eller video innstillinger. Fjern alle harddisker og minnekort. Deretter slår konsollen på sikre at alt er koblet som normalt. Deretter trykker. Slik nullstiller videoinnstillingene. hold Y og Høyre utløse ved oppstart. Hvis dette ikke fungerer prøv deretter resettng hele konsollen ved å trykke på. Left Trigger, Right Trigger, X, Y, Venstre bumperknapp, Høyre bumperknapp, Opp, Venstre bumperknapp, Venstre bumperknapp, X Hvis ingen av dem fungerer så kanskje et maskinvareproblem når fikk du kjøpe Xbox 360 og er den en ny eller en gammel modell. [Edit] Du nevnte HDMI så det må være en ny modell |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si sin gått ned den vanlige Xbox 360 rute for feil. Id sende den tilbake til M $ hvis du fortsatt har garanti eller en garanti på plass. Hvis det har den røde ringen av død rundt konsollen strømknappen deretter får du en gratis 3 års garanti for det tror jeg .. |